Dziennikarz radiowy i telewizyjny, twórca najbardziej rozpoznawalnej marki w Polsce – Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Pol’and’Rock Festival przyjedzie do Poznania 1 kwietnia na zaproszenie MTP – organizatora Golden Marketing Conference by wygłosić prezentację pt. „Budowanie wizerunku marki oraz team building na podstawie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Festiwalu Pol'and'Rock”.

Swój sukces zawdzięcza ludziom których skupia wokół siebie, niezależnie od ich wieku czy poglądów,  z którymi konsekwentnie buduje wizerunek stworzonych przez siebie marek. W swoim  wystąpieniu zdradzi jak efektywnie budować tak duże przedsięwzięcia i jak skrupulatnie je realizować. Podzieli
się swoimi doświadczeniami, przełamując stereotypowe myślenie i motywując do działania.

Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki, specjalistów ds. public relations oraz przedsiębiorców. Organizator konferencji ma jasno wyznaczony cel – przekazać jak najwięcej merytorycznej treści, informacji o trendach
i przygotować rynek marketingowy na nadchodzące zmiany.
Specjalna formuła oparta na długich prelekcjach oraz wyjątkowy dobór prelegentów stworzony
z wybitnych ekspertów i dyrektorów marketingu największych międzynarodowych marek stwarza przełomowy dla branży marketingowej event o ogromnym potencjale biznesowym.  

Już 1-2 kwietnia odbędzie się 8. edycja wydarzenia, na której prelegenci przedstawią trendy w social mediach (Facebook, LinkedIn, YouTube), Google Ads, działalności CSR, e-commerce, omnichannel oraz przedstawią nowe narzędzia marketingowe, które testują największe brandy.
Ze sceny wykłady wygłoszą m.in.: Katarzyna Turowski Paliwoda, Head of Business, CEE Facebook, Angelika Jeżewska, Brand Manager w Lenovo Polska, Tomasz Bąk, Dyrektor Marketingu w Citi Handlowy, Piotr Bucki, Łukasz Jakóbiak, Tomasz Manikowski oraz Karolina Pietz Drapińska, Dyrektor Marketingu i PR w Komputronik.

Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference oraz bilety dostępne są na:  https://goldenmarketing.pl/poznan/. Zachęcamy także do obejrzenia relacji wideo z zeszłorocznej edycji: https://youtu.be/KT47nuqT9BQ

 

Zobacz również

Design thinking ‑ różnice w projektowaniu systemów B2C i B2B

ECOM_14_55.jpg
  • Czym jest Design Thinking?
  • Jakie są etapy projektowania systemów e-commerce B2C i B2B?
  • Kto powinien uczestniczyć w procesie projektowania systemów e-commerce?
Czytaj więcej

Brief ‑ pierwszy krok do sukcesu

ECOM_14_50.jpg
  • Dlaczego współpracę z agencją warto rozpocząć od briefu?
  • Co agencja powinna wiedzieć o naszym sklepie?
  • Jakie konsekwencje niesie rezygnacja z wypełniania briefu?
Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 13/2019

Marketplace Academy, czyli handel na platformach sprzedażowych oczami ekspertów [22‑23.01.2020]

MPA_2020.jpg

Już 22 i 23 stycznia odbędzie się w Warszawie Marketplace Academy 2020. W trakcie trwania dwudniowego wydarzenia, które skupiać się będzie na zagadnieniach związanych ze sprzedażą za pośrednictwem międzynarodowych platform marketplace, odbędą się liczne warsztaty i wykłady branżowych ekspertów z Polski i z zagranicy.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama