Kim jest lojalny klient? To orędownik naszej marki, osoba, która wróci do sklepu i poleci go znajomym. Jak ekspert marketingu online Neil Patel, powracający klienci wydają 67% więcej niż nowi, a klienci, którzy dokonali zakupu co najmniej 10 razy, polecają firmę średnio kolejnym 7 osobom. A jednak zbudowanie z klientem trwałej relacji  to dla wielu firm nie lada wyzwanie.

Powszechnie sądzi się, że zachwycanie klientów i przekraczanie ich oczekiwań jest drogą do budowania lojalności klienta. Tymczasem badania dowodzą, że tak naprawdę nie przekraczanie oczekiwań klientów, ale spełnianie ich oczekiwań na wystarczającym poziomie ma decydujące znaczenie dla lojalności. Zamiast zachwycać klientów, wystarczy zmniejszyć ich wysiłek w kontakcie z firmą. Jak to zrobić, skoro dzisiejszy klient jest coraz bardziej wygodny, a zarazem wymagający?

Odpowiedz na to pytanie  znaleźć można w ebooku „Minimalizacja wysiłku klienta”, który jest poradnikiem budowania lojalności wśród klientów e-commerce i nie tylko.  Można się z niego dowiedzieć, jakie działania należy podjąć, aby minimalizować wysiłek klientów oraz jakie wskaźniki warto  mierzyć, aby ocenić ich skuteczność.

E-book można pobrać bezpłatnie ze strony firmy Thulium:  https://bit.ly/2WxyYFo

Zobacz również

Jak nie pozycjonować e‑commerce? Ucz się na błędach innych!

ECOM_15_59.jpg
  • Jakie błędy popełniają pozycjonerzy e-commerce?
  • Jakie są złe nawyki podczas pozycjonowania?
  • Jak innym udało się wyjść obronną ręką z problemów z widocznością w wynikach wyszukiwania?
Czytaj więcej

Zdjęcia, które pozycjonują

ECOM_15_53.jpg
  • Czy zdjęcia wpływają na SEO?
  • Jakie zdjęcia dodawać na stronę, aby jej nie obciążać?
  • Jakie zdjęcia są przyjazne jednocześnie dla Google i użytkowników?
Czytaj więcej

Testujemy sklep: empik.com

ECOM_15_45.jpg
  • Czy sklep z 2 mln produktów może być przejrzyście zaprojektowany?
  • W ilu krokach najlepiej dotrzeć ze strony głównej do konkretnego produktu?
  • Czy reklamy na stronie mogą być prezentowane w sposób, który nie irytuje użytkownika?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama