Jak zminimalizować wysiłek klienta?

Thulium.png
Open access no. 11/2019

Kim jest lojalny klient? To orędownik naszej marki, osoba, która wróci do sklepu i poleci go znajomym. Jak ekspert marketingu online Neil Patel, powracający klienci wydają 67% więcej niż nowi, a klienci, którzy dokonali zakupu co najmniej 10 razy, polecają firmę średnio kolejnym 7 osobom. A jednak zbudowanie z klientem trwałej relacji  to dla wielu firm nie lada wyzwanie.

Powszechnie sądzi się, że zachwycanie klientów i przekraczanie ich oczekiwań jest drogą do budowania lojalności klienta. Tymczasem badania dowodzą, że tak naprawdę nie przekraczanie oczekiwań klientów, ale spełnianie ich oczekiwań na wystarczającym poziomie ma decydujące znaczenie dla lojalności. Zamiast zachwycać klientów, wystarczy zmniejszyć ich wysiłek w kontakcie z firmą. Jak to zrobić, skoro dzisiejszy klient jest coraz bardziej wygodny, a zarazem wymagający?

Odpowiedz na to pytanie  znaleźć można w ebooku „Minimalizacja wysiłku klienta”, który jest poradnikiem budowania lojalności wśród klientów e-commerce i nie tylko.  Można się z niego dowiedzieć, jakie działania należy podjąć, aby minimalizować wysiłek klientów oraz jakie wskaźniki warto  mierzyć, aby ocenić ich skuteczność.

E-book można pobrać bezpłatnie ze strony firmy Thulium:  https://bit.ly/2WxyYFo

Also check

Konferencja I ♥️ Commerce - poznaj nowe oblicze handlu!

600x400-commerce.png

Już 10 maja w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się konferencja I ♥️ Commerce, podczas której będzie można poznać najnowsze trendy w handlu, zarówno w sferze online, jak i w klasycznej sprzedaży. Organizatorem wydarzenia jest sprawny.marketing.

Read more

AMAZON: być czy nie być?

  • Dlaczego warto zainteresować się sprzedażą na Amazonie właśnie teraz?
  • W jaki sposób efektywnie wykorzystać potencjał najszybciej rozwijającej się platformy e-commerce?
  • Jak tanio pozycjonować swoją markę nad liderami branży?
Read more

Testujemy sklep: peek-cloppenburg.pl

ECOM_11_60.jpg
  • Jak sklep jest oceniany przez ekspertów z branży e-commerce?
  • Co sprawia, że można postawić go za wzór firmom, które dopiero wchodzą w e-commerce?
  • Jak sklep sprawdza się w wersji mobilnej?
Read more

Current issue

Polecamy

Go to

Partners

Reklama