Kim jest lojalny klient? To orędownik naszej marki, osoba, która wróci do sklepu i poleci go znajomym. Jak ekspert marketingu online Neil Patel, powracający klienci wydają 67% więcej niż nowi, a klienci, którzy dokonali zakupu co najmniej 10 razy, polecają firmę średnio kolejnym 7 osobom. A jednak zbudowanie z klientem trwałej relacji  to dla wielu firm nie lada wyzwanie.

Powszechnie sądzi się, że zachwycanie klientów i przekraczanie ich oczekiwań jest drogą do budowania lojalności klienta. Tymczasem badania dowodzą, że tak naprawdę nie przekraczanie oczekiwań klientów, ale spełnianie ich oczekiwań na wystarczającym poziomie ma decydujące znaczenie dla lojalności. Zamiast zachwycać klientów, wystarczy zmniejszyć ich wysiłek w kontakcie z firmą. Jak to zrobić, skoro dzisiejszy klient jest coraz bardziej wygodny, a zarazem wymagający?

Odpowiedz na to pytanie  znaleźć można w ebooku „Minimalizacja wysiłku klienta”, który jest poradnikiem budowania lojalności wśród klientów e-commerce i nie tylko.  Można się z niego dowiedzieć, jakie działania należy podjąć, aby minimalizować wysiłek klientów oraz jakie wskaźniki warto  mierzyć, aby ocenić ich skuteczność.

E-book można pobrać bezpłatnie ze strony firmy Thulium:  https://bit.ly/2WxyYFo

Also check

On-line only no. 12/2019

E‑book "Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PIM i Akeneo"

xc_logo_ebook.png

Z roku na rok waga kompletnej i dobrze opracowanej informacji produktowej rośnie. To w niej leży klucz do zadowolenia klienta, dostarczenia mu wszystkich niezbędnych do zakupu danych i zminimalizowania ryzyka zwrotu. Systemy PIM, takie jak Akeneo, ułatwiają zarządzanie informacją produktową. To właśnie one są głównymi bohaterami nowego e-booka od X-Coding IT Studio: "Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PIM i Akeneo".

Read more

Po pierwsze personalizacja

ECOM_12_68.jpg
  • Dlaczego personalizacja ma coraz większe znaczenie w e-sprzedaży?
  • Co i w jaki sposób można personalizować?
  • Na czym najbardziej znane marki opierają swoje indywidualne podejście do klienta?
Read more
Open access On-line only no. 11/2019

E‑mail dziś i jutro ‑ indywidualny, interaktywny, interesujący

Julia Janssen-Holldiek.jpg

Szczyt CSA 2019 w Kolonii - „E-Mail just for you” większą relewancją i doświadczeniem użytkownika

Read more

Current issue

Go to

Partners

Advertisement