Jak sukces może zabić e-sklep?

Grfika_na_fb_1.png
Tekst otwarty Tylko on-line nr 9/2018

 

Większość właścicieli firm myśląc o rozwoju patrzy w stronę lejka sprzedażowego i jego wyników. Jednak sukces to nie tylko wyższa sprzedaż, ale również konieczność obsługi większej liczby klientów, co często prowadzi do problemów. E-book „Czy Twój sukces może Cię zabić. Procesowa obsługa klienta w e-commerce” zawiera wskazówki, jak sobie poradzić w podobnej sytuacji. Nasz magazyn objął publikację swoim patronatem.

E-book powstał na bazie realnych problemów branży e-commerce. Z badań przeprowadzonych przez firmę Thulium – wydawcę e-booka – wynika, że 55% firm w fazie wzrostu sprzedaży rejestruje trudności z obsługą komunikacji od klientów. Badani wskazywali m.in:

  • „Wraz z rozwojem firmy coraz bardziej kłopotliwe było obsługiwanie osobno telefonu i skrzynki mailowej. Chcieliśmy mieć́ to wszystko w jednym miejscu tak ułożone, żebyśmy się nie krzyżowali zadaniami”.
  • „Dalszy rozwój firmy i zatrudnianie konsultantów, nad którymi nie mamy kontroli, i nie mamy dobrze zorganizowanej pracy nie byłoby rozsądne”.

Publikacja wskazuje, jak poprzez procesowe podejście do obsługi klienta, poradzić sobie z podobnymi problemami. Proces pozwala na uporządkowanie pracy, stworzenie struktury działań i zorganizowanie całej komunikacji. E-book podpowiada, jak stworzyć proces w firmie, od czego zacząć działania procesowe i co mierzyć, aby zyskać kontrolę nad biznesem.

Thulium – od 12 lat dostarcza narzędzie do zintegrowanej obsługi klienta. System Thulium porządkuje proces obsługi połączeń, e-maili, czatów oraz Facebook Messengera, podnosząc poziom obsługi i budując lojalność klientów. Codziennie poznają potrzeby działów obsługi i starają się na nie odpowiadać rozwijając system oraz pokazując jak optymalnie wykorzystać jego możliwości.

E-book można pobrać bezpłatnie ze strony: https://bit.ly/2SaZkYr

Zobacz również

Pierwsze kroki w e‑commerce

ECOM_9_3.jpg
  • Od czego zacząć wdrażanie e-commerce w firmie?
  • Jak się przygotować do tego procesu?
  • Na co zwrócić uwagę podczas wdrażania w firmie nowego kanału sprzedaży?
Czytaj więcej

Plan wdrożenia e‑commerce

ECOM_9_8.jpg
  • Jak przygotować się do wdrożenia systemu e-commerce w firmie?
  • Jak zaplanować działania, aby cały projekt przebiegł sprawnie?
  • Ile czasu przewidzieć w harmonogramie na realizację poszczególnych etapów?
Czytaj więcej

Połączyć online z offline

ECOM_9_13.jpg
  • Jakie wyzwania stoją przed firmą podczas łączenia wielu kanałów sprzedaży?
  • Jak integrować procesy online i offline, aby klient miał spójne doświadczenia, niezależnie od kanału, w którym dokonuje zakupu?
  • W jaki sposób radzić sobie ze zjawiskiem ROPO i odwróconego ROPO, wykorzystując je do zwiększenia sprzedaży?
Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama