Jak sukces może zabić e-sklep?

Tekst otwarty Tylko on-line nr 9/2018

 

Większość właścicieli firm myśląc o rozwoju patrzy w stronę lejka sprzedażowego i jego wyników. Jednak sukces to nie tylko wyższa sprzedaż, ale również konieczność obsługi większej liczby klientów, co często prowadzi do problemów. E-book „Czy Twój sukces może Cię zabić. Procesowa obsługa klienta w e-commerce” zawiera wskazówki, jak sobie poradzić w podobnej sytuacji. Nasz magazyn objął publikację swoim patronatem.

Jak sukces może zabić e-sklep?

E-book powstał na bazie realnych problemów branży e-commerce. Z badań przeprowadzonych przez firmę Thulium – wydawcę e-booka – wynika, że 55% firm w fazie wzrostu sprzedaży rejestruje trudności z obsługą komunikacji od klientów. Badani wskazywali m.in:

  • „Wraz z rozwojem firmy coraz bardziej kłopotliwe było obsługiwanie osobno telefonu i skrzynki mailowej. Chcieliśmy mieć́ to wszystko w jednym miejscu tak ułożone, żebyśmy się nie krzyżowali zadaniami”.
  • „Dalszy rozwój firmy i zatrudnianie konsultantów, nad którymi nie mamy kontroli, i nie mamy dobrze zorganizowanej pracy nie byłoby rozsądne”.

Publikacja wskazuje, jak poprzez procesowe podejście do obsługi klienta, poradzić sobie z podobnymi problemami. Proces pozwala na uporządkowanie pracy, stworzenie struktury działań i zorganizowanie całej komunikacji. E-book podpowiada, jak stworzyć proces w firmie, od czego zacząć działania procesowe i co mierzyć, aby zyskać kontrolę nad biznesem.

Thulium – od 12 lat dostarcza narzędzie do zintegrowanej obsługi klienta. System Thulium porządkuje proces obsługi połączeń, e-maili, czatów oraz Facebook Messengera, podnosząc poziom obsługi i budując lojalność klientów. Codziennie poznają potrzeby działów obsługi i starają się na nie odpowiadać rozwijając system oraz pokazując jak optymalnie wykorzystać jego możliwości.

E-book można pobrać bezpłatnie ze strony: https://bit.ly/2SaZkYr

Zobacz również

Wykorzystaj trendy i sprzedawaj więcej

Wykorzystaj trendy i sprzedawaj więcej
  • # Jak sprawdzić, które produkty/usługi cieszą się największą popularnością wśród klientów?
  • # Jak wykorzystać bazę Amazona do rozeznania rynku?
  • # Jakich innych narzędzi użyć do tej analizy?
Czytaj więcej

Skuteczna migracja ‑ jak przygotować się do wdrożenia nowego systemu e‑commerce

Skuteczna migracja - jak przygotować się do wdrożenia nowego systemu e-commerce
  • Kiedy rozważyć migrację sklepu do nowej platformy?
  • Jakie elementy przemyśleć przed migracją?
  • Jak możliwie bezboleśnie przejść przez zmianę systemu e-commerce?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.