Jak sukces może zabić e-sklep?

Grfika_na_fb_1.png
Open access On-line only no. 9/2018

 

Większość właścicieli firm myśląc o rozwoju patrzy w stronę lejka sprzedażowego i jego wyników. Jednak sukces to nie tylko wyższa sprzedaż, ale również konieczność obsługi większej liczby klientów, co często prowadzi do problemów. E-book „Czy Twój sukces może Cię zabić. Procesowa obsługa klienta w e-commerce” zawiera wskazówki, jak sobie poradzić w podobnej sytuacji. Nasz magazyn objął publikację swoim patronatem.

E-book powstał na bazie realnych problemów branży e-commerce. Z badań przeprowadzonych przez firmę Thulium – wydawcę e-booka – wynika, że 55% firm w fazie wzrostu sprzedaży rejestruje trudności z obsługą komunikacji od klientów. Badani wskazywali m.in:

  • „Wraz z rozwojem firmy coraz bardziej kłopotliwe było obsługiwanie osobno telefonu i skrzynki mailowej. Chcieliśmy mieć́ to wszystko w jednym miejscu tak ułożone, żebyśmy się nie krzyżowali zadaniami”.
  • „Dalszy rozwój firmy i zatrudnianie konsultantów, nad którymi nie mamy kontroli, i nie mamy dobrze zorganizowanej pracy nie byłoby rozsądne”.

Publikacja wskazuje, jak poprzez procesowe podejście do obsługi klienta, poradzić sobie z podobnymi problemami. Proces pozwala na uporządkowanie pracy, stworzenie struktury działań i zorganizowanie całej komunikacji. E-book podpowiada, jak stworzyć proces w firmie, od czego zacząć działania procesowe i co mierzyć, aby zyskać kontrolę nad biznesem.

Thulium – od 12 lat dostarcza narzędzie do zintegrowanej obsługi klienta. System Thulium porządkuje proces obsługi połączeń, e-maili, czatów oraz Facebook Messengera, podnosząc poziom obsługi i budując lojalność klientów. Codziennie poznają potrzeby działów obsługi i starają się na nie odpowiadać rozwijając system oraz pokazując jak optymalnie wykorzystać jego możliwości.

E-book można pobrać bezpłatnie ze strony: https://bit.ly/2SaZkYr

Also check

Konferencja I ♥️ Commerce - poznaj nowe oblicze handlu!

600x400-commerce.png

Już 10 maja w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się konferencja I ♥️ Commerce, podczas której będzie można poznać najnowsze trendy w handlu, zarówno w sferze online, jak i w klasycznej sprzedaży. Organizatorem wydarzenia jest sprawny.marketing.

Read more

AMAZON: być czy nie być?

  • Dlaczego warto zainteresować się sprzedażą na Amazonie właśnie teraz?
  • W jaki sposób efektywnie wykorzystać potencjał najszybciej rozwijającej się platformy e-commerce?
  • Jak tanio pozycjonować swoją markę nad liderami branży?
Read more

Testujemy sklep: peek-cloppenburg.pl

ECOM_11_60.jpg
  • Jak sklep jest oceniany przez ekspertów z branży e-commerce?
  • Co sprawia, że można postawić go za wzór firmom, które dopiero wchodzą w e-commerce?
  • Jak sklep sprawdza się w wersji mobilnej?
Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama