Już 18 kwietnia w Kawiarni Muzycznej Fama w Białymstoku odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu InCommerce skierowane do osób działających w branżach digital marketingowej i e-commerce. Wstęp wolny, po wcześniejszej rejestracji.

Jest to 8. spotkanie z cyklu InCommerce, który do tej pory gościł w takich miastach, jak: Warszawa, Kraków, Katowice. Każda konferencja to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu serwowana w atrakcyjnej formie – zero teorii, sama praktyka od znanych specjalistów z branży.

Celem InCommerce jest przybliżanie uczestnikom różnych aspektów związanych z prowadzeniem e-biznesu, począwszy od wyboru i wdrożenia platformy sprzedażowej, po formy jej promocji online, a kończąc na case’ach z wybranych e-sklepów.

Więcej informacji: www.incommerce.camp/bialystok

Rejestracja: www.incommerce-bstok.evenea.pl

Wydarzenie FB: www.facebook.com/events/1709859602434378

Wideorelacja z pierwszej białostockiej edycji: www.youtube.com/watch?v=0lJPZbXp6s8

Zobacz również

Cena jest narracją

ECOM_13_55.png

Kształtowanie cen jest narzędziem marketingowym, a nie tylko prostym sposobem na zarobienie pieniędzy.

Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 12/2019

Traffic Day 2019 #KONIECTEORII – Widzimy się 7 listopada w Warszawie!

Kolejna edycja autorskiej konferencji organizowanej przez Traffic Trends przebiegać będzie pod hasłem #KONIECTEORII. Całkowicie odchodzimy od akademickiej formy prowadzenia tego typu wydarzeń. Wystąpienia aż 23 prelegentów opierać będą się w całości na case study! Każdy blok tematyczny będzie prowadzony jak opowieść o sukcesie konkretnego sklepu. A historie te przytoczą nie tylko eksperci z dziedziny e-commerce, ale przede wszystkim właściciele sklepów internetowych!

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 12/2019

To jest marketing! (książka Setha Godina)

Godin_3d.png

Seth Godin to autor światowych bestsellerów, które zmieniły sposób, w jaki ludzie myślą o marketingu. Tym razem w najnowszej książce To jest marketing! wskazuje wiele błędnych przekonań, w jakich trwają nadal marketingowcy. A także pokazuje rozwiązania – m.in. jak identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców, jak przyjmować narrację już stosowaną przez fanów i followersów, a także jak zacząć wykorzystywać marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi, a nie na skupiać się na kradzieży uwagi klienta i spamowych ścieżkach e-mailowych.

Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama