InCommerce Camp już 7 czerwca w Gdyni

Tekst otwarty nr 6/2018
Już siódmego czerwca odbędzie się kolejne spotkanie w ramach cyklu eventów, skierowanych do osób związanych z branżą e-commerce. Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu serwowana w atrakcyjnej formie – ZERO teorii, same e-commercowe case’y prezentowane przez znanych praktyków z branży!

 

Celem InCommerce jest przybliżanie uczestnikom różnych aspektów związanych z prowadzeniem e-biznesu, począwszy od wyboru i wdrożenia platformy sprzedażowej, po formy jej promocji online, a kończąc na case’ach wybranych e-sklepów. Na każde ze spotkań zapraszamy przedstawicieli największych e-sklepów w Polsce oraz wiodących dostawców usług dla e-commerce. 

Ponieważ organizatorzy sami nie znoszą prezentacji sprzedażowych – każda prelekcja to albo case study, albo lista praktycznych protipów do wdrożenia w e-sklepie. Zakres tematyczny? Jest bardzo szeroki: #sem #seo #adwords #socialmedia #platformyecommerce #epłatności  #contentmarketing #influencemarketing

InCommerce to nie tylko prelekcje i porcja zawsze aktualnej wiedzy, ale także luźne spotkanie przy piwie, na którym można nawiązać cenne relacje biznesowe. Po zakończeniu części oficjalnej Organizatorzy zapraszają wszystkich na wspólny networking i after party.

Do zobaczenia!

Na spotkanie jest wstęp wolny, po wcześniejszej rejestracji. Rejestracja TU.

 

Zobacz również

Testujemy sklep: home.pl Click Shop

ECOM_06_55.jpg
  • Jak oferowane przez platformę home.pl Click Shop funkcjonalności wypadają na tle konkurencyjnych platform?
  • Jak wygląda proces konfiguracji sklepu i jego obsługi na platformie?
  • Jakie są wady i zalety zarządzania sklepem przez platformę z punktu widzenia małej firmy?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 6/2018

Podsumowanie 10. edycji Packaging Innovations

Packaging Innovations 2018 (36).jpg

– Targi oceniam znowu pozytywnie. I to pod kątem kilku aspektów, np. otoczenia, czyli firm, które są obok nas. Uważam, że są lepiej przygotowane do Targów, dzięki temu też – odnoszę wrażenie – jest więcej Zwiedzających. Większe jest również zainteresowanie programem merytorycznym. Globalny rynek opakowań się rozwija i widać to też na Targach – oceniał wystawę tuż przed jej zakończeniem Marcin Suchocki, Sales Manager firmy PC Print. Trudno o lepsze podsumowanie 10. edycji Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, które odwiedziło ponad 5000 osób. Nasz magazyn patronował imprezie.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 6/2018

Psychologia e‑klienta

ka_hand_cart.jpg
  • Jak przyspieszyć decyzje zakupowe klientów?
  • W jaki sposób budować ich lojalność?
  • Jakie kolor buttonów Call To Action wpływa na ich skuteczność?
Czytaj więcej

Numer bieżący

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama