Już siódmego czerwca odbędzie się kolejne spotkanie w ramach cyklu eventów, skierowanych do osób związanych z branżą e-commerce. Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu serwowana w atrakcyjnej formie – ZERO teorii, same e-commercowe case’y prezentowane przez znanych praktyków z branży!

 

Celem InCommerce jest przybliżanie uczestnikom różnych aspektów związanych z prowadzeniem e-biznesu, począwszy od wyboru i wdrożenia platformy sprzedażowej, po formy jej promocji online, a kończąc na case’ach wybranych e-sklepów. Na każde ze spotkań zapraszamy przedstawicieli największych e-sklepów w Polsce oraz wiodących dostawców usług dla e-commerce. 

Ponieważ organizatorzy sami nie znoszą prezentacji sprzedażowych – każda prelekcja to albo case study, albo lista praktycznych protipów do wdrożenia w e-sklepie. Zakres tematyczny? Jest bardzo szeroki: #sem #seo #adwords #socialmedia #platformyecommerce #epłatności  #contentmarketing #influencemarketing

InCommerce to nie tylko prelekcje i porcja zawsze aktualnej wiedzy, ale także luźne spotkanie przy piwie, na którym można nawiązać cenne relacje biznesowe. Po zakończeniu części oficjalnej Organizatorzy zapraszają wszystkich na wspólny networking i after party.

Do zobaczenia!

Na spotkanie jest wstęp wolny, po wcześniejszej rejestracji. Rejestracja TU.

 

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Zapytaj chatbota czyli o roli chatbota w biznesie online oraz o tym, czego unikać, aby nie zrazić klientów

Zapytaj chatbota czyli o roli chatbota w biznesie online oraz o tym, czego unikać, aby nie zrazić klientów
  • Kiedy chatbot może się przydać a kiedy niekoniecznie?
  • Jakie są błędy kardynalne przy projektowaniu chatbotów?
  • Dlaczego chatbot może narobić więcej szkód niż pożytku?
Czytaj więcej

11 błędów w pozycjonowaniu

11 błędów w pozycjonowaniu
  • Jakie błędy najczęściej powtarzają się w pozycjonowaniu?
  • Jak błędna optymalizacja witryny wpływa na efekty SEO?
  • Jak uniknąć błędów w pozycjonowaniu?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama