Forum e‑commerce dla sektora usług

Open access On-line only no. 8/2018

Pierwsza edycja Forum e-Commerce w Sektorze Usług odbędzie się 6-7 listopada 2018 r. w Warszawie.  W konferencji weźmie udział około 100 specjalistów, managerów oraz dyrektorów zajmujących się sprzedażą usług online. Program forum to efekt rozmów z praktykami sprzedaży online w sektorze usług i stanowi uszczegółowioną kontynuacją sesji poświęconej sektorowi usług Retail Channel 360.

Spotkanie dedykowane jest szeroko pojętej branży usług skoncentrowanej na rozwoju i optymalizacji sprzedaży online. Podjęte zostaną kwestie strategii działań operacyjnych, dobrych i złych wzorców akwizycji, utrzymania klienta, czynników zwiększających konwersję,  działań związanych z UX i wygodą użytkownika oraz szerokiego spektrum możliwości współpracy ze startupami i innowatorami. Całość programu oparta jest na analizie konkretnych przykładów funkcjonujących systemów.

Uczestnicy staną przed wyzwaniem rozwiązania obecnie najtrudniejszych branżowych problemów
m. in.: jak odnieść się do Conversational Commerce, czyli kolejnego trendu – albo może buzzworda, dlaczego UX stanowi kluczowy czynnik przyciągania i zatrzymania klientów – jak go rozwijać, jak skutecznie komunikować trudne usługi oraz jak wprowadzać nowe usługi do wirtualnego świata. W trakcie trwania konferencji odbędą się trzy dyskusje panelowe i trzy dyskusje w grupach tematycznych.

W programie prelekcje m. in.: Rola sprzedaży e-commerce w organizacji – jak on-line ma współgrać z off-line - case study Alior Bank, Sprzedaż usług on-line – nauki z rynku finansowego case study PZU, ING Bank Śląski, BGŻ BNP Paribas oraz Jak sprzedawać usługi w sieci case study Grupa Cyfrowy Polsat. W ciągu dwóch dni konferencji odbędzie się ponad 12 prelekcji zakończonych otwartą formułą pytań i odpowiedzi. Konferencja będzie miała charakter networkingowy sprzyjający tworzeniu się silnych więzi biznesowych opartych na wymianie doświadczeń.

Wystąpienia prelegentów Forum poddane są ocenie uczestników w formie ankiety i opinii. Wyniki ankiety udostępnione będą na stronie konferencji dwa tygodnie po wydarzeniu. Więcej informacji na stronie http://eservices-forum.com. Pytania lub sugestie dotyczące konferencji można kierować do Katarzyny Klimkiewicz – Program & Conferences Design Director w Blue Business Media.

Also check

Open access no. 11/2019

Jak zminimalizować wysiłek klienta?

Thulium.png

Kim jest lojalny klient? To orędownik naszej marki, osoba, która wróci do sklepu i poleci go znajomym. Jak ekspert marketingu online Neil Patel, powracający klienci wydają 67% więcej niż nowi, a klienci, którzy dokonali zakupu co najmniej 10 razy, polecają firmę średnio kolejnym 7 osobom. A jednak zbudowanie z klientem trwałej relacji  to dla wielu firm nie lada wyzwanie.

Read more

Konferencja I ♥️ Commerce - poznaj nowe oblicze handlu!

600x400-commerce.png

Już 10 maja w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się konferencja I ♥️ Commerce, podczas której będzie można poznać najnowsze trendy w handlu, zarówno w sferze online, jak i w klasycznej sprzedaży. Organizatorem wydarzenia jest sprawny.marketing.

Read more

AMAZON: być czy nie być?

  • Dlaczego warto zainteresować się sprzedażą na Amazonie właśnie teraz?
  • W jaki sposób efektywnie wykorzystać potencjał najszybciej rozwijającej się platformy e-commerce?
  • Jak tanio pozycjonować swoją markę nad liderami branży?
Read more

Current issue

Polecamy

Go to

Partners

Reklama