Forum e‑commerce dla sektora usług

Tekst otwarty Tylko on-line nr 8/2018

Pierwsza edycja Forum e-Commerce w Sektorze Usług odbędzie się 6-7 listopada 2018 r. w Warszawie.  W konferencji weźmie udział około 100 specjalistów, managerów oraz dyrektorów zajmujących się sprzedażą usług online. Program forum to efekt rozmów z praktykami sprzedaży online w sektorze usług i stanowi uszczegółowioną kontynuacją sesji poświęconej sektorowi usług Retail Channel 360.

Spotkanie dedykowane jest szeroko pojętej branży usług skoncentrowanej na rozwoju i optymalizacji sprzedaży online. Podjęte zostaną kwestie strategii działań operacyjnych, dobrych i złych wzorców akwizycji, utrzymania klienta, czynników zwiększających konwersję,  działań związanych z UX i wygodą użytkownika oraz szerokiego spektrum możliwości współpracy ze startupami i innowatorami. Całość programu oparta jest na analizie konkretnych przykładów funkcjonujących systemów.

Uczestnicy staną przed wyzwaniem rozwiązania obecnie najtrudniejszych branżowych problemów
m. in.: jak odnieść się do Conversational Commerce, czyli kolejnego trendu – albo może buzzworda, dlaczego UX stanowi kluczowy czynnik przyciągania i zatrzymania klientów – jak go rozwijać, jak skutecznie komunikować trudne usługi oraz jak wprowadzać nowe usługi do wirtualnego świata. W trakcie trwania konferencji odbędą się trzy dyskusje panelowe i trzy dyskusje w grupach tematycznych.

W programie prelekcje m. in.: Rola sprzedaży e-commerce w organizacji – jak on-line ma współgrać z off-line - case study Alior Bank, Sprzedaż usług on-line – nauki z rynku finansowego case study PZU, ING Bank Śląski, BGŻ BNP Paribas oraz Jak sprzedawać usługi w sieci case study Grupa Cyfrowy Polsat. W ciągu dwóch dni konferencji odbędzie się ponad 12 prelekcji zakończonych otwartą formułą pytań i odpowiedzi. Konferencja będzie miała charakter networkingowy sprzyjający tworzeniu się silnych więzi biznesowych opartych na wymianie doświadczeń.

Wystąpienia prelegentów Forum poddane są ocenie uczestników w formie ankiety i opinii. Wyniki ankiety udostępnione będą na stronie konferencji dwa tygodnie po wydarzeniu. Więcej informacji na stronie http://eservices-forum.com. Pytania lub sugestie dotyczące konferencji można kierować do Katarzyny Klimkiewicz – Program & Conferences Design Director w Blue Business Media.

Zobacz również

Wykorzystaj trendy i sprzedawaj więcej

Wykorzystaj trendy i sprzedawaj więcej
  • # Jak sprawdzić, które produkty/usługi cieszą się największą popularnością wśród klientów?
  • # Jak wykorzystać bazę Amazona do rozeznania rynku?
  • # Jakich innych narzędzi użyć do tej analizy?
Czytaj więcej

Skuteczna migracja ‑ jak przygotować się do wdrożenia nowego systemu e‑commerce

Skuteczna migracja - jak przygotować się do wdrożenia nowego systemu e-commerce
  • Kiedy rozważyć migrację sklepu do nowej platformy?
  • Jakie elementy przemyśleć przed migracją?
  • Jak możliwie bezboleśnie przejść przez zmianę systemu e-commerce?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.