Cyfrowe środowisko znacząco zmieniło sposób prowadzenia biznesu. Konferencja E-commerce Summit, pomoże Ci pozostać w czołówce sprzedaży detalicznej online i opracować najbardziej skuteczną strategię dla swojej firmy.

Tematyka wydarzenia będzie dotyczyła różnych aspektów postępu i rozwoju e-commerce, e-biznesu oraz e-usług. Dostarczy cennych narzędzi, generujących zwrot z inwestycji, wiodących koncepcji, porad i strategii. Udział w wydarzeniu będzie szansą na spotkanie kluczowych graczy branżowych, którzy mogą pomóc w zwiększeniu jakości i efektywności twojego biznesu internetowego.

E-commerce Summit odbędzie się 29 maja 2019 roku w Warszawie

W programie wydarzenia m.in.:

Personalizacja w email marketingu – jak to zrobić inaczej?
Anna Czyżewska, Marcin Janczewski, DrTrusz  

Omnichannel w B2B czyli słów kilka o tym jak pracować mniej robiąc więcej Barbara Matkowska-Włosek, Krzysztof Rogalny, TIM

Nowości prawne w działalności e-commerce Anna Kobylańska, Kobylańska & Lewoszewski Kancelaria Prawna

Rewolucja digital w motoryzacji: 2019 – co dalej? Jeszcze szybciej, jeszcze prościej Jacek Nawara, FCA Poland

E-commerce building, czyli cztery czynniki niezbędne do osiągnięcia sukcesu przez e-sklep
Dariusz Piekarski, SARE

Strona internetowa wydarzenia:  http://ecommercesummit.pl/

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz  rejestracyjny!

Liczba miejsc ograniczona.
Uczestnikom konferencji organizatorzy zapewniają przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

Kontakt z organizatorem:

tel.: 22-39-09-109

kom.: 531 806 841
website: http://pureconferences.pl

Also check

Open access On-line only no. 11/2019

E‑mail dziś i jutro ‑ indywidualny, interaktywny, interesujący

Julia Janssen-Holldiek.jpg

Szczyt CSA 2019 w Kolonii - „E-Mail just for you” większą relewancją i doświadczeniem użytkownika

Read more
Open access On-line only no. 11/2019

eTradeShow – targi dla e-commerce

eTradeShow.jpg

Prowadzisz działalność online? Szukasz skutecznych i sprawdzonych rozwiązań dla Twojego sklepu internetowego? Targi eTrade Show to wydarzenie, gdzie poznasz najnowsze trendy branży e-commerce, nawiążesz wartościowe relacje biznesowe oraz zdobędziesz wartościową wiedzę o e-commerce.

Read more
Open access no. 11/2019

Jak zminimalizować wysiłek klienta?

Thulium.png

Kim jest lojalny klient? To orędownik naszej marki, osoba, która wróci do sklepu i poleci go znajomym. Jak ekspert marketingu online Neil Patel, powracający klienci wydają 67% więcej niż nowi, a klienci, którzy dokonali zakupu co najmniej 10 razy, polecają firmę średnio kolejnym 7 osobom. A jednak zbudowanie z klientem trwałej relacji  to dla wielu firm nie lada wyzwanie.

Read more

Current issue

Polecamy

Go to

Partners

Reklama