Cyfrowe środowisko znacząco zmieniło sposób prowadzenia biznesu. Konferencja E-commerce Summit, pomoże Ci pozostać w czołówce sprzedaży detalicznej online i opracować najbardziej skuteczną strategię dla swojej firmy.

Tematyka wydarzenia będzie dotyczyła różnych aspektów postępu i rozwoju e-commerce, e-biznesu oraz e-usług. Dostarczy cennych narzędzi, generujących zwrot z inwestycji, wiodących koncepcji, porad i strategii. Udział w wydarzeniu będzie szansą na spotkanie kluczowych graczy branżowych, którzy mogą pomóc w zwiększeniu jakości i efektywności twojego biznesu internetowego.

E-commerce Summit odbędzie się 29 maja 2019 roku w Warszawie

W programie wydarzenia m.in.:

Personalizacja w email marketingu – jak to zrobić inaczej?
Anna Czyżewska, Marcin Janczewski, DrTrusz  

Omnichannel w B2B czyli słów kilka o tym jak pracować mniej robiąc więcej Barbara Matkowska-Włosek, Krzysztof Rogalny, TIM

Nowości prawne w działalności e-commerce Anna Kobylańska, Kobylańska & Lewoszewski Kancelaria Prawna

Rewolucja digital w motoryzacji: 2019 – co dalej? Jeszcze szybciej, jeszcze prościej Jacek Nawara, FCA Poland

E-commerce building, czyli cztery czynniki niezbędne do osiągnięcia sukcesu przez e-sklep
Dariusz Piekarski, SARE

Strona internetowa wydarzenia:  http://ecommercesummit.pl/

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz  rejestracyjny!

Liczba miejsc ograniczona.
Uczestnikom konferencji organizatorzy zapewniają przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

Kontakt z organizatorem:

tel.: 22-39-09-109

kom.: 531 806 841
website: http://pureconferences.pl

Zobacz również

Jak nie pozycjonować e‑commerce? Ucz się na błędach innych!

ECOM_15_59.jpg
  • Jakie błędy popełniają pozycjonerzy e-commerce?
  • Jakie są złe nawyki podczas pozycjonowania?
  • Jak innym udało się wyjść obronną ręką z problemów z widocznością w wynikach wyszukiwania?
Czytaj więcej

Zdjęcia, które pozycjonują

ECOM_15_53.jpg
  • Czy zdjęcia wpływają na SEO?
  • Jakie zdjęcia dodawać na stronę, aby jej nie obciążać?
  • Jakie zdjęcia są przyjazne jednocześnie dla Google i użytkowników?
Czytaj więcej

Testujemy sklep: empik.com

ECOM_15_45.jpg
  • Czy sklep z 2 mln produktów może być przejrzyście zaprojektowany?
  • W ilu krokach najlepiej dotrzeć ze strony głównej do konkretnego produktu?
  • Czy reklamy na stronie mogą być prezentowane w sposób, który nie irytuje użytkownika?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama