Z roku na rok waga kompletnej i dobrze opracowanej informacji produktowej rośnie. To w niej leży klucz do zadowolenia klienta, dostarczenia mu wszystkich niezbędnych do zakupu danych i zminimalizowania ryzyka zwrotu. Systemy PIM, takie jak Akeneo, ułatwiają zarządzanie informacją produktową. To właśnie one są głównymi bohaterami nowego e-booka od X-Coding IT Studio: "Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PIM i Akeneo".

Co znajdziesz w e-booku?

Z myślą o czytelnikach e-book podzielono na trzy części: Część 1. PIM — lepszy sposób na zarządzanie informacją produktową; Część 2. Akeneo — Open Source PIM oraz Część 3. Wdrożenie Akeneo — jak się za to zabrać. Dzięki temu można w łatwy sposób powrócić do interesującej treści.

W e-booku znajdziesz:

  • przykłady branży w których PIM jest najbardziej potrzebny;
  • słowniczek pojęć typowych dla PIM;
  • tabelę obrazującą koszta wdrożenia;
  • konkretne przykłady wyceny danego wdrożenia wraz z informacją, co składało się na ostateczne koszta;
  • infografikę jak krok po kroku przebiega wdrożenie Akeneo PIM;
  • listy krok po kroku jak wdrożyć Akeneo PIM w zależności od sytuacji zastanej i potrzeb danej firmy.

Czego dowiesz się z e-booka?

  • Czym jest PIM?
  • Jak działa PIM?
  • Jak PIM wpływa na pracę w firmie?
  • Co sprawia, że polski rynek przekonuje się do PIM?
  • Czym PIM różni się od innych rozwiązań?
  • Czym jest Akeneo?
  • Akeneo Community czy Enterprise — którą wersję wybrać?
  • Dla kogo jest Akeneo?
  • Jakie są najważniejsze funkcjonalności?
  • Jakie są przewagi Akeneo nad innymi rozwiązaniami PIM?
  • Od czego zależy koszt wdrożenia?
  • Jak przebiega wdrożenie krok po kroku?

Dla kogo jest ten e-book?

  • Dla każdego, kto chce sprawniej zarządzać informacją produktową;
  • Dla tych, którzy rozważają wdrożenie PIM i chcą wiedzieć ile to będzie kosztować;
  • Dla posiadaczy sklepów internetowych oraz tych, którzy dopiero planują wystartować ze sprzedażą online;
  • Dla tych, którzy zastanawiają się jaki PIM wybrać;
  • Dla tych, którzy chcą sprawnie przeprowadzić wdrożenie.

E-book można pobrac za darmo tutaj

Patroni medialni: E-commerce w Praktyce, E-Commerce & digital marketing, Magazyn E-Commerce, sprawny.marketing

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Tekst otwarty Tylko on-line nr 12/2019

Traffic Day 2019 #KONIECTEORII – Widzimy się 7 listopada w Warszawie!

Kolejna edycja autorskiej konferencji organizowanej przez Traffic Trends przebiegać będzie pod hasłem #KONIECTEORII. Całkowicie odchodzimy od akademickiej formy prowadzenia tego typu wydarzeń. Wystąpienia aż 23 prelegentów opierać będą się w całości na case study! Każdy blok tematyczny będzie prowadzony jak opowieść o sukcesie konkretnego sklepu. A historie te przytoczą nie tylko eksperci z dziedziny e-commerce, ale przede wszystkim właściciele sklepów internetowych!

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 12/2019

To jest marketing! (książka Setha Godina)

Godin_3d.png

Seth Godin to autor światowych bestsellerów, które zmieniły sposób, w jaki ludzie myślą o marketingu. Tym razem w najnowszej książce To jest marketing! wskazuje wiele błędnych przekonań, w jakich trwają nadal marketingowcy. A także pokazuje rozwiązania – m.in. jak identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców, jak przyjmować narrację już stosowaną przez fanów i followersów, a także jak zacząć wykorzystywać marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi, a nie na skupiać się na kradzieży uwagi klienta i spamowych ścieżkach e-mailowych.

Czytaj więcej

Po pierwsze personalizacja

ECOM_12_68.jpg
  • Dlaczego personalizacja ma coraz większe znaczenie w e-sprzedaży?
  • Co i w jaki sposób można personalizować?
  • Na czym najbardziej znane marki opierają swoje indywidualne podejście do klienta?
Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama