Czy wiesz, kto wybiera, którą hulajnogą dziś pojedziesz do pracy lub obok kogo przyjdzie Ci jechać pociągiem przez 5 godzin? Te decyzje podejmuje za nas sztuczna inteligencja. Co 10 minutą naszego życia rządzą algorytmy, a my im w tym pomagamy, dzieląc się świadomie i nieświadomie danymi na swój temat.

Czy wiesz, kto wybiera, którą hulajnogą dziś pojedziesz do pracy lub obok kogo przyjdzie Ci jechać pociągiem przez 5 godzin?

Sztuczna inteligencja stanowi symulację ludzkiej inteligencji i umożliwia maszynom (zwłaszcza komputerom) uczenie się oraz rozwiązywanie problemów i proponowanie rozwiązań na podstawie pozyskanych wcześniej danych. Jednym z elementów składających się na sztuczną inteligencję jest uczenie maszynowe. Jest to proces zbierania i analizy danych, a następnie proponowania na ich podstawie nowych rozwiązań. To potężne narzędzie, które można wykorzystać do ulepszenia działań marketingowych i maksymalizacji efektów. Co więcej, sztuczną inteligencję wykorzystuje samo Google, by gwarantować użytkownikom jak najlepsze wyniki wyszukiwania, dopasowane do ich intencji.

Właśnie zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu to jeden z zakresów tematycznych, które omawiane będą podczas 10., jubileuszowej edycji Golden Marketing Conference. Podczas prelekcji dr. Macieja Kaweckiego, Ambasadora Cyfrowej UE, prorektora ds. innowacji Wyższej Szkoły Bankowej i prezesa Instytutu Polska Przyszłość im. Stanisława Lema o tytule “Algorytmy, które krzyczą silniej, niż cokolwiek innego” dowiemy się wielu istotnych faktów o naszej prywatności w sieci i o tym, ile można zarobić na naszych danych i do czego służą firmom i algorytmom. Posłuchamy również o koncepcji metaversum - świecie lustrzanych odbić, cyfryzującym nasze zmysły.

W ramach jubileuszowej edycji Golden Marketing Conference, 21-22 kwietnia do stolicy Wielkopolski zawitają eksperci branży marketingowej, by opowiedzieć jak wykorzystać najnowsze trendy w rozwoju swoich firm i usług. Konferencję otworzą najbardziej aktualne tematy związane z naszym bezpieczeństwem w sieci, dezinformacją oraz tym jak się przed nią bronić, jak rozpoznać i co możemy zrobić, gdy już ją zauważymy w sieci.

Obok dr. Kaweckiego na scenie zobaczymy także Janinę Bąk, która opowie o tym, w jaki sposób pozyskiwać dane o swoich klientach w szybki, tani i rzetelny sposób. I w jaki sposób przekuć te dane w działanie i zysk.

Każda osoba, która chciałaby profesjonalnie poznać narzędzie jakim jest storytelling i następnie wykorzystywać je ze świadomością w sprzedaży, marketingu czy copywritingu lub web copywritingu powinna czerwonym flamastrem zaznaczyć w agendzie wydarzenia prelekcję Piotra Buckiego „Storytelling jak Lenin – wiecznie żywy. Czy w metaverse też opłaci się tworzyć historie?”.

Kreacje reklamowe serwisu OLX, w których swojego wizerunku użyczają Robert Makłowicz, Janusz Chabior czy Jan Frycz znają wszyscy. Co determinuje wybór znanych twarzy do kampanii reklamowych tej popularnej marki? Na to pytanie odpowie ze sceny Golden Marketing Conference Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX.

Niezwykle interesująco zapowiada się panel dyskusyjny o roli reklamy tradycyjnej w zdigitalizowanym świecie. Na konferencyjnej scenie zasiądą uczestnicy programu Marketing Masters: Anna Kuropatwa, Head of Strategy, Havas Media Group, Olga Barańska, Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego, TVN GRUPA DISCOVERY, Rafał Szablicki, Brand Business Director Skin, Deo, Body Poland & Baltic HUB L’Oréal Polska oraz Maciej Osajda, Client Service Director / Sponsorships, Polsat Media Biuro Reklamy.

Jeśli ktoś szuka źródełka inspiracji contentowej to z pewnością znajdzie je podczas prelekcji o tym samym tytule podczas, której Przemysław Michałek, Menadżer działu pozycjonowania w Widoczni odpowie, w jaki sposób można znaleźć inspirację na podstawie twardych danych poprzez różne narzędzia czy poprzez zerknięcie do swojej konkurencji. Ponadto Przemek zaprezentuje gotowy sposób na dobór najważniejszych słów do planowanego contentu.

Dodatkowo 21 i 22 kwietnia w Sali Ziemi wybrzmią prelekcje o optymalizacji czasu pracy, e-commerce, live commerce, SEO czy budowaniu nieszablonowych strategii marketingowych, które zostaną wygłoszone przez takich ekspertów jak Aleksandra Korczyńska, CMO, GetResponse, Łukasz Fiszer, Ekspert ds. Produktywności, Fortask, Katarzyna Turowski Paliwoda, Head of Emerging Markets CEE, Meta (Facebook), Przemysław Modrzewski, Principal Data & Analytics Lead, Ewa Schreiber, Head of Strategic Project Management, Ringier Axel Springer Polska oraz wielu innych fantastycznych specjalistów.

Według ekspertów Golden Marketing Conference to marketingowe spa – idealnie zbalansowana dawka wiedzy i prelegentów z niemal każdej dziedziny, która dostarcza powera do działania i inspiracji na wiele miesięcy naprzód. Całości obrazu dopełni zawsze dopięta na ostatni guzik organizacja konferencji.

Bilety: https://goldenmarketing.pl/poznan/#bilety

Więcej na www.goldenmarketing.pl/poznan

Zobacz również

Testujemy: disneyplus.com

Testujemy: disneyplus.com
  • Czy platforma Disney+ jest intuicyjna w obsłudze?
  • Czy fani kina nie będą mieć problemu ze znalezieniem ważnych funkcji streamingowych?
  • Jak platforma Disney+ wypada na tle konkurentów?
Czytaj więcej

Jaki CMS warto wybrać dla sklepu internetowego?

Jaki CMS warto wybrać dla sklepu internetowego?
  • Jakie kryteria należy wziąć pod uwagę, wybierając CMS dla swojego sklepu?
  • Jakie są wady i zalety rozwiązań typu open source?
  • Czym różnią się poszczególne systemy?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.