Jak w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką? Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi? Ta książka zawiera te informacje. Przeprowadza czytelnika przez cały proces projektowania, pomaga zrozumieć co leży u podstaw doświadczeń klientów i pomaga uporządkować procesy w firmie, a wszystko w prosty i przystępny sposób.

Autor: Katarzyna Wojciechowska

Stron: 376

Druk: oprawa miękka

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Tekst otwarty Tylko on-line nr 16/2020

Targi Packaging Innovations – bezpieczny powrót do gry

PI2019.jpg

Nadchodzące miesiące będą kluczowe dla wielu przedsiębiorców. Polska branża opakowań stanęła przed nowymi wyzwaniami, którym musi szybko sprostać, aby utrzymać swoją pozycję. Rozwiązaniem może być udział w Targach Packaging Innovations, które odbędą w dniach 24-25 września 2020 w EXPO XXI Warszawa. Jaka będzie tegoroczna edycja?

Czytaj więcej

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

ECOM_16_78.4.jpg
Czytaj więcej

Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw

ECOM_16_78.2.jpg
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama