Skąd pozyskać klientów?

ECOM_08_46.jpg
no. 8/2018

The material was created in cooperation with a partner:

logo_veneo.jpg
  • W jaki sposób generować ruch na stronie swojego sklepu?
  • Jaki typ ruchu jest najbardziej wartościowy i gwarantuje największą konwersję?
  • Jaką strategię marketingu internetowego przyjąć dla swojego sklepu, aby była skuteczna i opłacalna?

Łatwość i niskie koszty dostępu do platform sklepowych sprawiają, że nowe sklepy internetowe wyrastają jak grzyby po deszczu. Wszystkie dostępne platformy wspierające branżę e-commerce ułatwią prowadzenie e-biznesu: od uruchomienia sklepu nawet w ciągu jednego dnia aż po wysyłanie paczek. Jednak samo posiadanie sklepu nie sprawi, że ktoś będzie w nim robił zakupy, musimy zadbać o generowanie ruchu na naszej stronie.

1. Ruch organiczny

Dbanie o to, by serwis znajdował się wysoko w wynikach organicznych Google to jedno z najważniejszych zadań dla każdego właściciela sklepu internetowego. Ponad 90% internautów korzysta z wyszukiwarki Google, dlatego musimy podjąć odpowiednie działania, by być widoczni i skutecznie prowadzić swój biznes.

Pozycjonowanie, czyli SEO (optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych) jest częścią SEM, czyli marketingu prowadzonego w obrębie wyszukiwarki. Ponieważ wyszukiwarka opiera swoje działanie na słowach kluczowych, musimy zadbać, by nasz sklep był wyświetlany na odpowiednie frazy.

W całym procesie pozycjonowania sklepu ważne jest odpowiednie dobranie słów kluczowych, by nie skupiać się tylko na kilku wybranych frazach, ale na szerokim spektrum słów związanych z marką, produktami oraz kategoriami oferowanych produktów. Pozycjonowane frazy zawsze muszą mieć merytoryczne podparcie w strukturach serwisu, dlatego odpowiednia optymalizacja i przygotowanie sklepu są tak ważne. Ruch organiczny jest wysoce skalowalny, dlatego im więcej pracy zostanie włożonej w proces pozycjonowania, tym lepsze wyniki otrzymamy. Dla sklepów z ograniczonym budżetem może to być najbardziej opłacalny sposób na zwiększenie sprzedaży.

Full access available for logged users only. Log in or select best subscription option here..

Log in Order a subscription
Ulubione Print

Also check

Uwaga: nowy produkt!

ECOM_11_45.jpg
  • Jak zaplanować kampanię e-mailingową promującą nowy produkt w ofercie sklepu?
  • W jaki sposób mówić o nowym produkcie, aby zachęcić klientów do zakupu?
  • Jakie działania poza e-mail marketingiem warto wdrożyć, aby promocja nowego produktu odniosła większy sukces?
Read more
On-line only no. 11/2019

Komunikacja w social media: LinkedIn

  • Kiedy i dlaczego warto założyć kontro sklepu na LinkedIn?
  • W jaki sposób zwiększyć konwersję poprzez działania na tym portalu?
  • O czym warto pamiętać podczas komunikacji z potencjalnymi klientami?
Read more
Open access no. 10/2019

Jak (nie)zostać spamerem?

ECOM_10_51.jpg
  • Z jakich powodów nasze e-maile nie dochodzą do adresata?
  • Jak uniknąć wpisu na czarną listę mailingową?
  • Jak nie stracić dobrej reputacji jako nadawca mailingów?
Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama