• Na co zwrócić uwagę przy pozycjonowaniu strony internetowej?
  • Jakie narzędzia są najlepsze do pomiaru skuteczności naszego pozycjonowania?
  • W jaki sposób rozliczać się za pozycjonowanie stron z agencjami interaktywnymi?

Chcesz wypromować swoją stronę internetową w sieci i zwiększyć konwersję? Zastanawiasz się, na co zwrócić uwagę, decydując się na marketing w wyszukiwarkach internetowych? Dowiedz się, dlaczego fraza frazie nierówna i jak wygenerować możliwie największy ruch na swojej stronie.

Według raportu GUS z 2014 roku1 połowa wszystkich internautów przed podjęciem decyzji o zakupie korzysta z Internetu w celu znalezienia informacji na temat interesujących ich produktów. Większość z nich nie dociera, niestety, dalej niż do drugiej strony wyników wyszukiwania, a najczęściej korzysta z usług tych firm, które pojawiają się na pierwszych trzech pozycjach w wyszukiwarce. Dlatego jednym z najbardziej skutecznych działań marketingowych w Internecie jest pozycjonowanie, czyli zapewnienie jak najwyższej pozycji strony internetowej w wyszukiwarce w odpowiedzi na wybrane słowa kluczowe. Pojawiając się na topowych pozycjach wyników wyszukiwania, można zwiększyć ruch na stronie, a w efekcie wpłynąć na konwersję.

Kilka słów o pozycjonowaniu

Na pozycjonowanie składa się wiele różnych działań podejmowanych przez specjalistów SEO. Część z nich może mocno ingerować w układ i wygląd strony internetowej. Zresztą sam termin SEO (ang. Search Engine Optimization) odnosi się do optymalizacji strony, czyli odpowiednich zmian w jej kodzie i treści. Czynniki rankingowe, które są oceniane przez Google, to m.in.:

  • szybkość ładowania strony,
  • rozmieszczenie nagłówków,
  • występowanie stron błędu 404 czy przekierowań 302,
  • budowa strony zgodna z wytycznymi Google,
  • funkcjonalność witryny.

Pozostałe 86% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Źródło: Szef Sprzedaży nr 21/2015

Zobacz również

Tylko on-line nr 24/2022

Docierać dalej

Docierać dalej
  • Jak wykorzystać model store-in-store do zwiększenia sprzedaży?
  • W jaki sposób skutecznie informować o nowych usługach i produktach?
  • Jak badanie potrzeb klientów oraz poziomu ich zadowolenia pomaga w dopasowaniu oferty?
Czytaj więcej

Segmentacja. Poznaj strategie, które zwiększą twoje ROI w e‑commerce

Segmentacja. Poznaj strategie, które zwiększą twoje ROI w e-commerce
  • Jak skutecznie segmentować klientów e-sklepu?
  • Jak wdrożyć cross-selling i hipersegmentację?
  • Jakie triki wykorzystuje Zara, Amazon i Media Expert?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.