Komunikacja w social media: LinkedIn

On-line only no. 11/2019
  • Kiedy i dlaczego warto założyć kontro sklepu na LinkedIn?
  • W jaki sposób zwiększyć konwersję poprzez działania na tym portalu?
  • O czym warto pamiętać podczas komunikacji z potencjalnymi klientami?

Dziś dla większości klientów firma, która nie istnieje w internecie, nie istnieje także w rzeczywistości. Jednak sama obecność w mediach społecznościowych nie wystarczy. Aby odnieść komercyjny sukces, trzeba również zadbać o prawidłową komunikację z potencjalnym klientem. Jak w tym celu wykorzystać LinkedIn?

Przez wiele lat LinkedIn był postrzegany jako miejsce do nawiązywania kontaktów biznesowych i osób poszukujących pracy. Niewiele firm, szczególnie z branży e-commerce, decydowało się na założenie tam konta. Okazuje się jednak, że LinkedIn to obecnie najlepsze medium marketingowe w sieci, a korzyści, jakie za sobą niesie, jest mnóstwo.

Na początek trochę statystyki. Na LinkedIn istnieje ponad 575 milionów kont1 i szacuje się, że co sekundę przybywa dwóch nowych użytkowników. 56% z nich stanowią mężczyźni, 44% to kobiety2. Na uwagę zasługuje również zasięg portalu – 200 krajów na całym świecie, co oznacza, że nie ma miejsca na Ziemi, w którym choć jedna osoba nie posiadałaby konta na LinkedIn. Do tego dodajmy trzykrotnie lepszą konwersję w porównaniu do Facebooka czy Twittera oraz szeroki wybór narzędzi marketingowych i… mamy zwycięzcę w kategorii „Najlepsze profesjonalne medium społecznościowe”.

Wzmocnienie wizerunku firmy

Nic tak nie wpływa na rozpoznawalność marki, jak obecność w sieci. LinkedIn to platforma, na której branding nabywa nowego znaczenia. Nie tylko pomaga w zwiększaniu zasięgów działalności, ale przede wszystkim w budowaniu długoterminowych relacji zarówno z klientem, jak i innymi firmami. To również miejsce, w którym wizerunek kreowany jest na podstawie jakości treści. Prawidłowo zredagowany content oraz aktywność na grupach tematycznych mogą sprawić, że w niedługim czasie twoja firma będzie postrzegana jako lider w danej branży.

Full access available for logged users only. Log in or select best subscription option here..

Log in Order a subscription
Ulubione Print

Also check

Uwaga: nowy produkt!

ECOM_11_45.jpg
  • Jak zaplanować kampanię e-mailingową promującą nowy produkt w ofercie sklepu?
  • W jaki sposób mówić o nowym produkcie, aby zachęcić klientów do zakupu?
  • Jakie działania poza e-mail marketingiem warto wdrożyć, aby promocja nowego produktu odniosła większy sukces?
Read more
Open access no. 10/2019

Jak (nie)zostać spamerem?

ECOM_10_51.jpg
  • Z jakich powodów nasze e-maile nie dochodzą do adresata?
  • Jak uniknąć wpisu na czarną listę mailingową?
  • Jak nie stracić dobrej reputacji jako nadawca mailingów?
Read more

Allegro a własny sklep internetowy

ECOM_10_47.jpg
  • Dlaczego warto sprzedawać zarówno poprzez własny sklep, jak i Allegro?
  • Jak sprzedawać swoje produkty na Allegro, aby jednocześnie nie zabić sprzedaży we własnym sklepie internetowym?
  • Co zrobić, by wypromować własny sklep poprzez Allegro?
Read more

Current issue

Polecamy

Go to

Partners

Reklama