• Kiedy i dlaczego warto założyć kontro sklepu na LinkedIn?
  • W jaki sposób zwiększyć konwersję poprzez działania na tym portalu?
  • O czym warto pamiętać podczas komunikacji z potencjalnymi klientami?

Dziś dla większości klientów firma, która nie istnieje w internecie, nie istnieje także w rzeczywistości. Jednak sama obecność w mediach społecznościowych nie wystarczy. Aby odnieść komercyjny sukces, trzeba również zadbać o prawidłową komunikację z potencjalnym klientem. Jak w tym celu wykorzystać LinkedIn?

Przez wiele lat LinkedIn był postrzegany jako miejsce do nawiązywania kontaktów biznesowych i osób poszukujących pracy. Niewiele firm, szczególnie z branży e-commerce, decydowało się na założenie tam konta. Okazuje się jednak, że LinkedIn to obecnie najlepsze medium marketingowe w sieci, a korzyści, jakie za sobą niesie, jest mnóstwo.

Na początek trochę statystyki. Na LinkedIn istnieje ponad 575 milionów kont1 i szacuje się, że co sekundę przybywa dwóch nowych użytkowników. 56% z nich stanowią mężczyźni, 44% to kobiety2. Na uwagę zasługuje również zasięg portalu – 200 krajów na całym świecie, co oznacza, że nie ma miejsca na Ziemi, w którym choć jedna osoba nie posiadałaby konta na LinkedIn. Do tego dodajmy trzykrotnie lepszą konwersję w porównaniu do Facebooka czy Twittera oraz szeroki wybór narzędzi marketingowych i… mamy zwycięzcę w kategorii „Najlepsze profesjonalne medium społecznościowe”.

Wzmocnienie wizerunku firmy

Nic tak nie wpływa na rozpoznawalność marki, jak obecność w sieci. LinkedIn to platforma, na której branding nabywa nowego znaczenia. Nie tylko pomaga w zwiększaniu zasięgów działalności, ale przede wszystkim w budowaniu długoterminowych relacji zarówno z klientem, jak i innymi firmami. To również miejsce, w którym wizerunek kreowany jest na podstawie jakości treści. Prawidłowo zredagowany content oraz aktywność na grupach tematycznych mogą sprawić, że w niedługim czasie twoja firma będzie postrzegana jako lider w danej branży.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę
Ulubione Drukuj

Zobacz również

Nie polecam tego sklepu

ECOM_12_40.jpg
  • W jaki sposób przeprowadzić audyt wizerunku sklepu?
  • Jakie elementy warto regularnie monitorować w ramach audytu wizerunku sklepu?
  • Jak wykorzystać audyt do budowy lub aktualizacji swojej strategii biznesowej?
Czytaj więcej

Sprzedaż za pomocą emocji

ECOM_12_35.jpg
  • Na czym polega marketing emocjonalny?
  • W jaki sposób wykorzystać narzędzia marketingu emocjonalnego, aby zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie?
  • Jak marketing emocjonalny stosują największe marki?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 12/2019

Emocje w służbie sprzedaży

  • Czym jest marketing emocji i jak stosować go w praktyce?
  • Jakiego typu emocje klientów można wykorzystać w e-sprzedaży?
  • Gdzie leży granica między marketingiem wykorzystującym do sprzedaży emocje a manipulacją klientem?
Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama