• W jaki sposób przebiega ścieżka zakupów klienta w e-commerce?
  • Jak sprawić, żeby klient zapragnął naszego produktu już, w tym momencie?
  • Czy możliwy jest impulse buying w B2B?
Impulse buying. O zakupach od pierwszego wejrzenia

Naukowcy z Uniwersytetu w Syracuse w stanie Nowy Jork wykazali, że na zakochanie się wystarcza nam jedynie 1/5 sekundy1! A jak to jest z zakupami pod wpływem emocji? Jak stworzyć idealny związek pomiędzy konsumentem i naszym e-commerce? Do zakochania... 14 kroków na ścieżce zakupowej twojego klienta!

W dobie rosnących oczekiwań klientów, intensywnej konkurencji i COVID-19, marketerzy i właściciele e-commerce stale poszukują sposobów na maksymalizację swojego udziału w rynku. Każdy z nas przynajmniej raz w życiu zakochał się od pierwszego wejrzenia – to samo dotyczy nieplanowanego szaleństwa zakupowego! Być może była to noc zakupów w ulubionym e-sklepie, albo po prostu paczka słodyczy dodana na ostatnim etapie ścieżki zakupowej. Według badań aż jedna trzecia wszystkich kupujących dokonuje co najmniej jednego spontanicznego zakupu tygodniowo2. Pomimo sporadycznych potknięć, nieplanowane zakupy przynoszą nam sporo radości (rysunek 1). Impulsowe zachowania zakupowe to fakt robienia zakupów, nieunikniony „produkt uboczny” doświadczeń konsumenckich. Pytanie brzmi, w jaki sposób możemy je wykorzystać do zwiększenia naszych przychodów? Rozkochajmy w naszym e-sklepie swoich przyszłych klientów!

Przez żołądek do serca – czyli customer journey

Mówią, że droga do serca biegnie przez żołądek. A którędy podąża ścieżka zakupowa klienta e-commerce? Tzw. customer journey prowadzi użytkownika przez pięć etapów: awareness (budowanie świadomości produktów), consideration (rozważanie zakupu), conversion (zakup!), retention (retencja), advocacy (lojalność). Do zakupu dochodzi na trzecim kroku, jednak warto kontynuować podróż naszego klienta w celu „skonsumowania związku”, przywiązania go do naszej marki i przyszłego impulse buying!

Badania wykazują, że 40% konsumentów wydaje więcej pieniędzy niż planowali w sklepach stacjonarnych, podczas gdy tylko 25% zgłosiło zakupy impulsowe online3. Dlaczego? Wynika to z faktu, że tradycyjne sklepy mają większą kontrolę nad doświadczeniami zakupowymi klientów. Ich ścieżka zakupowa jest krótsza i szybsza. Zobaczmy na mapie customer journey jakie działania powinniśmy podjąć, żeby trafić, do serca naszego e-klienta (rysunek 2)!

Gdzie te e-mocje?

Aby ugotować romantyczną kolację, przepis to trochę za mało. Podobnie sprawa wygląda z naszą mapą customer journey – żeby trafić do serca klientów musimy wiedzieć, jak skutecznie wykorzystać każdy możliwy kanał i medium. Przyjrzymy się zatem każdemu elementowi z mapy nieco bliżej.

1. Wyszukiwania organiczne i płatne (SEO+PPC=SEM)

Co z tego, że zorganizujemy idealną randkę, jeśli zapomnimy na nią zaprosić naszą drugą połówkę? Pomyślmy o tym przykładzie za każdym razem, gdy uznamy, że SEM (Search Engine Marketing) – czyli działania związane z marketingiem internetowym w wyszukiwarkach – są bez znaczenia. Optymalizacja strony w Google (SEO) nie tylko zwiększa szanse na to, że strona zostanie zobaczona, ale także pomaga stworzyć lepsze pierwsze wrażenie.

Już na etapie samej wyszukiwarki możemy mieć wpływ na impulse buying – optymalizujmy opisy produktów, tytuł strony i inne meta dane. Z tego samego powodu nie bez znaczenia jest Google Ads - tym bardziej, jeśli mamy nowy e-commerce i zależy nam na stosunkowo szybko widocznych efektach.

2. Strona www – UI, UX, content i SEO

Każdy z nas miał kiedyś nagłą, ale silną i uporczywą chęć, aby coś kupić. Z badań wynika, że 39% pieniędzy pozostawianych w e-sklepach to właśnie zakupy nieplanowane! Pomimo przekonania, że impulse buying zależy od ceny, ostatnie badania wykazały, że często ważniejsza okazuje się być jakość samej strony WWW!4

W miłości mówią, że najważniejsze jest wnętrze. Podobnie sprawa ma się w e-commerce - wygląd, czyli UI (user interface) jest ważny, ale dopiero w połączeniu z UX (user experience) i SEO przynosi wymierne rezultaty! O co należy zadbać w pierwszej kolejności?

  • Responsywność. Obecnie ponad 50% wszystkich wejść na WWW pochodzi z kanału mobilnego5. Z badania przeprowadzonego przez Rackspace wynika, że urządzenia mobilne zwiększyły skłonność do impulse buying aż jednej piątej respondentów!
  • Nawigacja. Co skutecznie odstrasza kupującego w e-commerce? Zbyt ciężka praca, aby znaleźć to, czego szuka. 87% zakupów impulsowych dokonywanych jest przez klientów, którzy przeglądają kategorie serwisu6, dlatego ważne jest zaprojektowanie odpowiedniego menu i przedstawienie grup produktów w intuicyjny dla konsumentów sposób. Badanie słów kluczowych zasugeruje opłacalne kategorie – z kolei UX i UI pomogą je znaleźć!

TIP

Wypróbuj HotJar! Dzięki heat mapie dowiesz się, który element menu klikany jest najczęściej, a dzięki nagraniom sesji użytkowników zobaczysz, jak eksplorują twój e-sklep.


  • Doświadczenie użytkownika. Nie ma nic bardziej zniechęcającego niż kliknięcie w zepsuty link (Upssss, 404?). Daje to wrażenie, że sklep jest niskiej jakości, co negatywnie wpływa na impulsowe zachowania zakupowe. Zadbajmy o solidną stronę, która pokieruje klientów do koszyka!

3. Fotografia produktowa

Nie od dziś wiadomo, że klienci kupują oczami – zakochują się od pierwszego wejrzenia i już wiedzą, że upragniony zegarek będzie ich. Dlatego tak ważna jest fotografia produktowa. Pamiętajmy też, że co innego przykuje uwagę konsumenta w wyszukiwarce, w reklamie czy na naszej stronie.

Jak może wyglądać ścieżka wiodąca klienta do zakupu?

  1. Wyszukiwarka, social media i reklamy: wizerunek towaru wystarczająco wyróżnia się na tle konkurencji, żeby zawiesić na nim oko i na tyle atrakcyjnie, że z chęcią klikniemy, by przejść do e-sklepu.
  2. Na karcie produktu zdjęcia pomocnicze dają lepszy wgląd w to, jak wygląda z różnych stron i odległości. Ważny jest też kontekst, w jakim pokażemy produkt: ubrania przedstawmy na modelce, mebel w pokoju.
  3. Po przeczytaniu opisu produktu, korzyści z niego wynikające mają odzwierciedlenie w zdjęciach (inaczej klient może czuć się oszukany).
  4. CTA 'Dodaj do koszyka' znajduje się blisko zdjęć – a od zamówienia dzieli nas już tylko klik.

Oczywiście powyższy schemat jest idealnym scenariuszem, jednak jeśli konkretny odbiorca jest w naszej grupie docelowej, to właśnie tak może wyglądać jego zakup pod wpływem e-mocji!

4. Rekomendacje klientów – „word of mouth”

Już za czasów licealnych zdanie naszych najbliższych na temat potencjalnego partnera miało dla nas znaczenie. Recenzje online mają znaczący wpływ na zakupy konsumentów7. Dzięki badaniom empirycznym wiemy, że motywacją konsumentów do wyszukiwania i czytania internetowych rekomendacji jest szukanie potwierdzenia słuszności swojej decyzji, a pozytywne komentarze stymulują zakupy pod wpływem emocji8. Podsumowując, warto zadbać o opinie również na naszej stronie. Poprawnie wdrożone gwiazdki wyświetlą się w wyszukiwarce Google już na samym początku poszukiwań potencjalnego klienta (zobacz przykład – rysunek 3)! Przyznajmy szczerze, my również sugerujemy się oceną 5/5, prawda?

W handlu elektronicznym, gdy klienci widzą, co kupują inni, są bardziej skłonni zrobić to samo. Wykorzystajmy więc też inne dowody społeczne. Pokażmy użytkownikom, które produkty zostały niedawno zakupione lub ile osób właśnie ogląda ten sam towar – tak wiele osób nie może się mylić!

5. Media społecznościowe

Zakochujemy się i łączymy w pary, bo mamy potrzebę przywiązania. A co powoduje, że kupujemy online? Otóż okazuje się, że zazwyczaj skłania nas do nich motywacja hedonistyczna9, która idealnie znajduje swoje odzwierciedlenie w social mediach.

Facebook z powodzeniem wykorzystywany jest jako szybki i skuteczny motywator klientów do podjęcia decyzji o zakupie. Produkty są „lubiane”, a reklamy wyświetlane zgodnie z naszymi zachowaniami. Wydaje się wprost, że Facebook „czyta nam w myślach”, bo ledwo wyobrazimy sobie siebie z wymarzonym smart watchem, a już widzimy jego reklamę.

Wykorzystajmy media społecznościowe do kierowania ruchu do sklepu. Strony takie jak Instagram, Pinterest i Facebook ułatwiają użytkownikom kupowanie produktów, które widzą podczas przeglądania. Poprzez oznaczanie na zdjęciach konkretnych przedmiotów, tylko jedno kliknięcie dzieli użytkownika od zakupu!

Ponieważ klienci nie muszą przeszukiwać wielu stron i mogą kupić produkt bezpośrednio na platformie, ich doświadczenie zakupowe nie jest przerywane, co w naturalny sposób wpłynie na zakup impulsowy. Internauci mogą kupić sukienkę tu i teraz, gdy tylko ta im się spodoba!

6. Influencer marketing

Pisząc o social mediach nie można pominąć odgrywających w nich ważnej roli influencerów. Tym bardziej, gdy z publikacji „Influencer Marketing od A do Z” dowiadujemy się, że ponad połowa (51,9%) marketerów jest zadowolona z efektów swoich influencer marketingowych kampanii.

Budowanie świadomości marki jest procesem długotrwałym. Nie zbudujemy wiarygodności brandu za pomocą treści reklamowych w kilka dni, a nawet tygodni. Influencer, który reprezentuje stronę konsumentów, uznawany jest najczęściej za kogoś autentycznego, czego konsekwencją jest zaufanie. Ze wspomnianej wcześniej publikacji możemy wyczytać też, że nawet 40–53% osób śledzących influencerów w social mediach robi zakupy pod wpływem rekomendacji swoich idoli. Czy istnieje skuteczniejszy sposób na impulse buying?


TIP

Współpracując z influencerami, pamiętaj o umowie. Zamieść w niej informacje o zgodzie na wykorzystanie wizerunku. Wyznacz też KPI i badaj skuteczność działań!


7. LIVE i wirtualne przymierzalnie

A co w momencie, gdy ukochana osoba mieszka za granicą? Wówczas z pomocą przychodzą wirtualne komunikatory i „e-randki”. Co czyni streaming na żywo tak atrakcyjnym? Odpowiedź jest prosta: e-mocje. Fizyczna bliskość produktu stwarza poczucie częściowej własności i potencjalnej straty, jeśli nie zostanie on zakupiony10. W związku z tym konsument, który mierzy spodnie jest bardziej skłonny do ich zakupu niż osoba, który widzi je tylko online. Interaktywność prezentacji produktów w sieci może więc pomóc użytkownikowi poczuć się fizycznie bliżej produktu. Zakupy za pośrednictwem streamingu na żywo na Facebooku lub IGTV pomogły konsumentom poczuć się tak, jakby robili je w stacjonarnym sklepie. Możliwość złożenia zamówienia na prezentowany właśnie „must have” poprzez dodanie komentarza zwiększa tym samym impulsywne zachowania zakupowe.


TIP

Pomyśl o kodzie rabatowym aktywnym tylko podczas LIVE’a – to jeszcze bardziej przybliży konsumentów do zakupu!


8. GRYWALIZACJA – quizy, konkursy i punkty11

Nie bez powodu półki przy kasach sklepowych obfitują w produkty zaspokajające drobne zachcianki. Wzbudzają one zainteresowanie klientów, tym bardziej, gdy do Słodziaka brakuje już tylko punktu. Kupujący w e-handlu również potrzebują dodatkowych bodźców. Z pomocą przychodzi nam grywalizacja. Czym ona jest? To zastosowanie typowych elementów gry, takich jak punkty, w kontekstach z nią niezwiązanych.

Poza tradycyjnymi programami lojalnościowymi, możemy zastosować:

  • cyfrowe zdrapki wysyłane do listy subskrybentów,
  • quizy, które po udzieleniu odpowiedzi na kilka pytań mogą nagradzać odbiorców indywidualnym rabatem,
  • konkursy (pamiętajmy o regulaminie!).

9. Bezpłatna dostawa

Ankieta przeprowadzona przez portal Return Customer wykazała, że 93% klientów woli bezpłatną wysyłkę niż inne korzyści, takie jak rabaty i darmowe produkty12! Dlaczego? Ponieważ klienci mają poczucie, że dostają coś za darmo. Oferowanie bezpłatnej wysyłki kosztuje, ale żeby to zrekompensować, możemy ustalić minimalną kwotę zakupu, zachęcając tym samym internautów do wydawania więcej niż planowali. To właśnie tutaj przychodzi zakup impulsowy. Kiedy brakuje już niewiele, łatwo jest uzasadnić dodanie jeszcze jednej rzeczy do koszyka. Dlaczego nie zamówić tej torebki, która idealnie pasuje do ulubionego kombinezonu?


TIP

Przypominaj o darmowej dostawie na każdym etapie ścieżki zakupowej twojego klienta! W koszyku zaznacz, ile jeszcze brakuje użytkownikowi do darmowej dostawy. Jest to subtelne przypomnienie, aby kontynuować zakupy w celu oszczędności na przesyłce.


10. FOMO (fear of missing out) – ograniczenia czasowe i produktowe

Nic nie działa na nas lepiej, niż ograniczenia czasowe i poczucie pilności. Komunikaty takie jak „tylko dzisiaj”, „pozostały 2 sztuki" czy „30 osób ogląda ten sam przedmiot" są nastawione na zwiększenie poczucia pilności użytkownika z obawy przed wykupieniem asortymentu przez innych.

11. Nagrody natychmiastowe: kup teraz, płać później

Dostępność transportu następnego lub tego samego dnia (Same Day Delivery) stanowi dla konsumentów internetowych obietnicę niemal natychmiastowej gratyfikacji13. To samo tyczy się metody zakupu KUP TERAZ, PŁAĆ PÓŹNIEJ. Model ten pozwala zapłacić za zakupy dopiero po sprawdzeniu ich w domu. Bez rejestracji, szybko, bezpiecznie i wygodnie! Dzięki temu internauta może kupić kurtkę natychmiast, zmierzyć ją w domu i... zostawić lub odesłać - bez konieczności czekania na zwrot środków na konto! Czyż nie brzmi to jak idealny sposób na wzmocnienie impulse buying?

12. Ekscytacja lub nowość

Jeśli posiadamy bazę lojalnych klientów, warto wykorzystać efekt nowości do pobudzenia ich do impulsywnych zakupów. Z raportu Digitree „Klikasz i Kupujesz. Preferencje e-zakupowe pokoleń X, Y, Z” wynika, że dostęp do najnowszej kolekcji przed innymi skłoniłby do większych zakupów 14,8% użytkowników. Często też, jeśli produkt wygląda na innowacyjny, ludzie go zauważają. Zastanówmy się, czy mamy coś niepowtarzalnego w naszej ofercie. Jeśli tak, wyeksponujmy to na landingu produktowym, do którego prowadzą nasze reklamy i sprawdźmy, jak reagują klienci.

13. Reklama i promocje

Według Business Insider15, to reklama jest uważana za najskuteczniejszy motywator do zrobienia zakupów pod wpływem emocji! A jak reklama to i... promocje.

Promocje mają ogromny wpływ na nawyki konsumpcyjne konsumentów. Badania przeprowadzone przez Deloitte Ireland wykazały, że (w zależności od kategorii) 41-66% osób chętnie kupi produkt, jeśli będzie po promocji – bez względu na jego brand. Dla porównania jedynie 9-35% ankietowanych przyznało, że pozostają lojalni wobec marek, od których kupili w przeszłości, niezależnie od okazji.


TIP

Pamiętaj, by nie oferować zniżki zbyt często. To sprawi, że twoje produkty mogą wydać się zbyt drogie i niewarte pełnej ceny, a klienci mogą przestać kupować u ciebie bez dodatkowego impulsu w postaci rabatu.


Najrozsądniej jest oferować wyprzedaże sezonowe, dopasowane do pory roku, święta lub innej okazji. Świetnym tego przykładem jest wyczekiwany przez wszystkich Black Friday, który ostatnimi czasy zamienił się w Black Week. Przygotujmy się odpowiednio do tego wydarzenia, ponieważ w tym czasie klienci są wprost nastawieni, że zrobią ogromne zakupy. Postarajmy się, żeby zaplanowany budżet wydali właśnie u nas.

Promujmy oferty w mediach społecznościowych lub za pośrednictwem e-mail marketingu – najlepiej w schemacie omnichannel, który spowoduje, że nawet jeśli SUPER OKAZJA nie będzie wystarczającym powodem do impulse buying, to dynamiczny remarketing dokończy proces i ostatecznie skusi użytkownika personalizowanym contentem.


TIP

Co możesz zrobić już, żeby wzmocnić impulsywną sprzedaż? W swoich reklamach stosuj odpowiedni rozmiar czcionki. Poprzednia cena jest ważna, ale dla ukazania kontrastu i stanu obecnego, powiększ nową.



COVID-19

Nie bez znaczenia dla zakupów pod wpływem e-mocji jest epidemia COVID-19. Według badań przeprowadzonych przez firmę konsultingową Magid, około 16% konsumentów deklaruje, że dokonuje więcej zakupów impulsowych w internecie w miarę wzrostu popularności handlu elektronicznego14.


14. Magia Personalizacji: Rekomendacje / Up-selling / Cross-selling / Porzucone koszyki

Czy istnieje piękniejszy prezent od tego, który został zrobiony przez ukochaną osobę specjalnie dla nas? Czy to zdobione własnoręcznie ciasto, czy rzeźbiona półka na ulubione książki – personalizowany prezent jest dla nas najcenniejszy. Jaki to ma związek z e-mocjami w e-commerce? Według Accenture Interactive prawie 73% konsumentów kupuje produkty marek, które tworzą dla nich personalizowane doświadczenia zakupowe, a 91% internautów wybiera zakupy w e-sklepach, które ich rozpoznają i proponują produkty zgodne z zainteresowaniami.

Znając historię zakupową naszych użytkowników nic nie stoi na przeszkodzie, by wyświetlić im dedykowany pop up czy wiadomość w chacie: „Pawle, przeglądana przez Ciebie wiertarka jest właśnie w promocji. Kup teraz i zostań bohaterem w swoim domu!”. Który mężczyzna nie chce nim zostać?

Personalizacja to bardzo skuteczny sposób na impulse buying. Przejawia się ona w wielu popularnych działaniach marketingowych, które zostały zebrane w tabeli 1.


TIP

Jeśli chcesz tworzyć personalizowane doświadczenia zakupowe, dzięki którym zwiększysz swoją sprzedaż, koniecznie zainwestuj w marketing automation (MA). Pamiętaj, żeby sprecyzować swoje potrzeby i cele, bo tylko wtedy uda ci się odpowiednio wybrać system. Przed zakupem skorzystaj też z opcji DEMO i umów się z konsultantem na prezentację. Przykładowe platformy: User.com, SAREhub, Edrone, Sales Manago.


Impulse buying w B2B – czy to możliwe?

Wszystkie opisane powyżej zakupy impulsowe dotyczą transakcji B2C. Konsumenci decydują się na zakup koszulki z ulubionym bohaterem, ponieważ podoba im się wzór – nie dlatego, że muszą.

Zakupy B2B rzadko są klasyfikowane jako „impulsywne". Nie oznacza to jednak, że emocje nie odgrywają tu żadnej roli. Wręcz przeciwnie, firmy B2B mogą stosować taktykę emocjonalną w celu humanizacji swoich usług i uczynienia swoich produktów bardziej atrakcyjnymi. Post na blogu, który zawiera wywiady z zadowolonymi klientami lub film marketingowy, który pokazuje zaangażowanie firmy w społeczność, to dwa podstawowe przykłady firm B2B wykorzystujących emocje do osiągnięcia sukcesu w handlu elektronicznym.

Podsumowanie

W przypadku impulse buying, jak w miłości od pierwszego wejrzenia - wszystko zaczyna się od „wpadnięcia w oko". Poznajmy naszych klientów, przeprowadzając wśród nich ankiety, analizując rodzaje kupowanych przez nich produktów lub przeglądając pozostawione przez nich pytania w mediach społecznościowych. Im więcej dowiemy się o produktach, które najchętniej kupują, tym łatwiej będzie nam uwzględnić wskazówki zawarte w artykule, by stworzyć pozytywne doświadczenia klientów i „nakłonić” ich do impulse buying.

Wraz z popularyzacją zakupów w sieci, rośnie liczba zakupów dokonywanych pod wpływem emocji. Tym bardziej teraz, kiedy zakupy online są tak szybkie i wygodne, te chwile spontaniczności i kupowania przedmiotów, których naprawdę nie potrzebujemy zdarzają się prawie każdemu. Dzięki wielu możliwościom, wszystko czego potrzebujemy znajduje się zaledwie o kilka kliknięć myszką lub stuknięć palcem od nas, a... „Twoje zakupy są w drodze”!


ŚCIĄGA NA KONIEC

Nie stosuj akapitów tekstu. Bądź bezpośredni i oczywisty, stosuj16:

  • Już jest!
  • Znowu w sprzedaży.
  • Będzie krótko w ofercie.
  • Limitowana edycja.
  • Oto dlaczego go potrzebujesz.
  • Teraz zaoszczędzisz 25%.

Przypisy / Źródła / Podstawa prawna

Przypisy:

  1. http://www.psychologia.edu.pl/obserwatorium-psychologiczne/1397-wystarczy-1-5-sekundy-aby-sie-zakochac.html
  2. https://www.qminder.com/impulse-purchase-queuing/
  3. https://www.vendhq.com/blog/encourage-impulse-buys-store-deeper-look-unplanned-purchases/#disqus_thread
  4. https://kwasi.com/seo-impulse-buying/
  5. https://www.slideshare.net/wearesocialsg/digital-in-2017-global-overview
  6. https://www.businessinsider.com/e-commerce-impulse-buy-category-2015-11?IR=T
  7. Chatterjee, P. (2001). Online review: Do consumers use them? Advances in Consumer Research, 28, 129–133.
  8. Y.P. Chang. The Influence Mechanism of Third-Party Product Reviews (TPRs) on Impulse Buying Intention Within the Internet Environment: by Product Category and Commentators Rank for Regulation Variables. Acta Psychologica Sinica. 2012, Vol. 44, No.9, 1244-1264.
  9. https://www.researchgate.net/publication/334820336_The_Impact_of_Social_Media_on_Impulse_Buying_Behaviour_in_Hyderabad_Sindh_Pakistan
  10. https://dl.acm.org/doi/fullHtml/10.1145/3290605.3300472
  11. https://www.shopify.ca/retail/why-retailers-should-consider-gamification-to-boost-engagement
  12. https://returncustomer.com/customers-prefer-free-shipping/
  13. https://dl.acm.org/doi/fullHtml/10.1145/3290605.3300472
  14. https://www.grocerydive.com/news/impulse-buys-get-a-boost-online/581009/
  15. https://www.businessinsider.com/youre-probably-more-likely-to-impulse-buy-in-a-physical-store-2017-3?IR=T
  16. https://thegood.com/insights/impulse-buyers/

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Ulubione Drukuj

Zobacz również

W jaki sposób przygotować swoją firmę do pozyskiwania leadów?

W jaki sposób przygotować swoją firmę do pozyskiwania leadów?
  • Jak przygotować kampanię leadową?
  • Jak zwiększyć sprzedaż z pozyskanych leadów?
  • Jak zautomatyzować procesy sprzedażowe w swojej firmie?
Czytaj więcej

Jak prowadzić i optymalizować działania reklamowe, by sprzedawać więcej

Jak prowadzić i optymalizować działania reklamowe, by sprzedawać więcej
  • Jakie jest dominujące źródło ruchu w sklepach internetowych?
  • Jak wybrać najlepsze działania reklamowe dla swojego sklepu internetowego?
  • Od czego zależy powodzenie kampanii Google Ads i Facebook Ads?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama