
Marketing menedżer w Tax Consilium Sp. z o.o., absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, od sześciu lat związana z branżą szkoleniową, fascynatka content marketingu.
Artykuły
- Optymalizacja współczynnika konwersji nr 6/2018
- Reaguj albo giń! nr 8/2018
- USP w e-commerce nr 10/2019
- Dlaczego twój sklep nie sprzedaje? nr 12/2019
- 11 błędów w kampaniach na Facebooku, które zabijają sprzedaż nr 13/2019
- Analiza otoczenia rynkowego w e-commerce Tylko on-line nr 14/2020
- Jak świętować Black Friday cały rok? nr 14/2020
- Modele atrybucji, czyli jak mierzyć realne efekty kampanii marketingowych Tylko on-line nr 19/2021
- Jak prowadzić LinkedIn Company Page, który sprzedaje? nr 21/2021
- Jak mierzyć efekty współpracy z agencją PR? 38 KPIs, które działają nr 22/2022
- Make customer service great again. KPIS w obsłudze klienta nr 23/2022
Toolbox
-
Skuteczne rabatowanie w e-commerce
nr 14/2020Digital marketing -
Miniporadnik: 3 zasady skutecznej kampanii na Facebooku
nr 13/2019Digital marketing -
Miniporadnik: Jak skrócić ścieżkę zakupową
nr 12/2019E-sprzedaż -
Procedura postępowania w przypadku negatywnych opinii i komentarzy klientów w mediach społecznościowych
nr 8/2018E-logistyka