
Absolwent Wydziałów Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego i Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Prawo, doktorant Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Specjalizuje się w prawie konsumenckim i prawie ochrony danych osobowych. Specjalista w zakresie mediacji, negocjacji i innych alternatywnych metod rozwiązywania sporów. Praktyk wspierający biznes w zakresie analizy procesów i wdrażania rozwiązań biznesowych. Od lat związany z Euro-net Sp. z o.o., retailerem branży RTV AGD.
Artykuły
- RODO: Analiza ryzyka nr 7/2018
- Prokliencka polityka zwrotów i reklamacji nr 8/2018
- Obsługa zwrotów i reklamacji nr 9/2018
- Badanie jakości obsługi nr 11/2019
- Budowanie bazy mailingowej nr 12/2019
- Reklamacje w internetowej sprzedaży B2B - co powinien wiedzieć e-sprzedawca? nr 14/2020
- When online meets offline. Najlepsze doświadczenia zakupowe w omnichannel nr 15/2020
- KREDYT KUPIECKI - ciekawe finansowanie czy biznesowy risky fun? nr 16/2020
- Zwrot zakupów - problem czy przewaga konkurencyjna? nr 18/2021
Toolbox
-
Jak badać efektywność procesu obsługi klienta
nr 23/2022E-sprzedaż, Digital marketing -
Pozytywne efekty kredytu handlowego dla funkcjonowania przedsiębiorstwa
nr 16/2020E-technologie -
Omnichannel: vademecum dla e-commerce
nr 15/2020E-sprzedaż -
Rekamacja B2B w perspektywie kupującego
nr 14/2020E-sprzedaż -
Przykładowe pop-upy zachęcające użytkownika do zapisania się do bazy mailingowej
nr 12/2019Digital marketing -
Wzór zgłoszenia reklamacyjnego
nr 9/2018E-logistyka -
Procedura przyjęcia zwrotu
nr 8/2018E-logistyka -
Schemat oceny ryzyka związanego z ochroną danych osobowych
nr 7/2018E-paragrafy