Autorzy

Jakub Gierszyński

Dyrektor E-commerce i Marketingu, członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej. Od 2018 r. związany z Inter Cars S.A, gdzie rozwija strategie omnichannel B2C w segmencie motocyklowym I’M Inter Motors. Poprzednio przez siedem lat związany z Decathlon. Swoje doświadczenie nabywał poprzez zarządzanie sektorem w sklepie, Customer Service i Web Marketing. Jako Dyrektor E-commerce przez trzy lata był odpowiedzialny za rozwój decathlon.pl oraz synergię kanałów sprzedaży. Jego obszar działań skupiał się na wsparciu strategii omnichannel, w tym transformacji cyfrowej oraz generowaniu sprzedaży w kanałach online.

Artykuły

Toolbox

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.