Numer bieżący

Reklama

Partnerzy

Przejdź do

E-sprzedaż

nr 13/2019

Bodźce promocyjne stymulujące zakup

ECOM_13_24.jpg
  • Co sprawia, że ludzie dokonują zakupów w sieci?
  • Jak przyciągnąć i zatrzymać klienta?
  • Czym konkurować, aby się wyróżnić na tle konkurencji?
Czytaj więcej
nr 13/2019

Sztuka budowania e‑lojalności

ECOM_13_18.jpg
  • Co kształtuje lojalność klientów online?
  • Jak pozyskać lojalnego klienta?
  • Jak stworzyć i podtrzymać trwałą relację z klientem?
Czytaj więcej
nr 13/2019

Mity na temat prognoz sprzedaży

ECOM_13_14.jpg
  • W jakim celu prognozujemy sprzedaż?
  • Co brać pod uwagę prognozując sprzedaż?
  • Jakie są mity na temat prognozowania sprzedaży?
Czytaj więcej
nr 13/2019

Metody prognozowania sprzedaży w e‑sklepie

ECOM_13_9.jpg
  • Po co tworzy się prognozy sprzedaży?
  • Jakie są metody prognozowania sprzedaży?
  • Na co zwracać uwagę tworząc prognozę sprzedaży w e-sklepie?
Czytaj więcej

Digital marketing

nr 13/2019

Marketing Automation w e‑sprzedaży

ECOM_13_39.jpg
  • Z jakich powodów automatyzuje się procesy w marketingu?
  • Jakie korzyści daje firmom MA?
  • Które procesy w marketingu nie zawsze nadają się do automatyzacji?
Czytaj więcej
nr 13/2019

Wykorzystaj potencjał newsettera!

ECOM_13_34.jpg
  • Czy warto dokonywać segmentacji subskrybentów?
  • Jak krok po kroku wykonać segmentację bazy?
  • Jakie są wskaźniki otwieralności newsletterów w poszczególnych branżach?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 13/2019

11 błędów w kampaniach na Facebooku, które zabijają sprzedaż

ECOM_13_29.jpg
  • Jakie błędy popełniasz w kampaniach reklamowych na Facebooku?
  • Czego wystrzegać się przy tworzeniu kampanii?
  • Jakie funkcje i metody rozliczeń powinieneś stosować, aby twoje reklamy były skuteczne?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 13/2019

Technologia i biznes, czyli przyszłość e‑commerce

Z artykułu dowiesz się:

  • Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę wybierając system e-commerce.
  • Jak ocenić jakość platformy e-commerce.
  • Dlaczego kompleksowe doradztwo pełni tak ważną funkcję.
Czytaj więcej

E-logistyka

nr 13/2019

Jak wybrać firmę kurierską? Przewodnik sprzedawcy

ECOM_13_52.png
  • Jakie czynniki wpływają na szybkość dostaw?
  • Broker kurierski czy jedna firma kurierska – co wybrać?
  • Jak uniknąć dodatkowych kosztów?
Czytaj więcej
nr 13/2019

Skrócić czas dostawy

ECOM_13_50.jpg
  • Jak podnieść poziom satysfakcji klienta poprzez skrócenie czasu dostawy?
  • Co zrobić, aby zwiększyć efektywność logistyki procesu zakupowego?
  • Jakie rozwiązania warto wdrożyć, aby zoptymalizować czas dostarczenia przesyłki?
Czytaj więcej
Promocyjny nr 13/2019

Jak zredukować czas pakowania produktów o około 14 godzin w ciągu dnia?

  • Z jakimi wyzwaniami zmagają się przedsiębiorstwa w sektorze e-commerce?
  • Z jakimi problemami pod względem opakowań muszą się zmierzyć i jak je rozwiązują?
  • Jak wygląda proces pakowania?
Czytaj więcej
nr 13/2019

Preferowany sposób dostawy

ECOM_13_44.png
  • Które z dostępnych sposobów dostarczenia przesyłki preferują klienci?
  • Co wpływa na ich wybór?
  • Jak różnią się oczekiwania klientów co do formy dostawy przesyłki w zależności od wieku, płci i wykształcenia?
Czytaj więcej

E-technologie

nr 13/2019

PIM, czyli CRM dla produktów

ECOM_13_69.png
  • Czym są rozwiązania klasy PIM?
  • Do czego wykorzystać to narzędzie w codziennej pracy?
  • Czym PIM różni się od innych rozwiązań?
Czytaj więcej
nr 13/2019

Cyber Risk, czyli o bezpieczeństwie w e‑sklepie

ECOM_13_63.jpg
  • Dlaczego nie mając powierzchni wystawienniczej i showroom’ów możemy być okradzeni?
  • Co, oprócz bezpieczeństwa transakcji, powinniśmy chronić, żeby nie ponieść szkód w biznesie?
  • Przed czym chronią ubezpieczenia Cyber Risk?
Czytaj więcej
nr 13/2019

Aplikacja: oczekiwania vs rzeczywistość

ECOM_13_58.png
  • Na jakie elementy aplikacji m-commerce zwracają uwagę użytkownicy?
  • Za pomocą jakich wskaźników można zmierzyć sukces aplikacji m-commerce?
  • Jak zarządzać komunikacją z użytkownikami aplikacji?
Czytaj więcej
nr 12/2019

Machine learning w e‑commerce

ECOM_12_78.jpg
  • Na czym polega machine learning i dlaczego staje się coraz popularniejszy?
  • W jaki sposób można zastosować machine learning w e-commerce?
  • Od czego zacząć, jeśli chcemy wdrożyć machine learning w swoim sklepie?
Czytaj więcej

E-paragrafy

nr 13/2019

Rękojmia w handlu elektronicznym

ECOM_13_74.jpg
  • Kiedy można skorzystać z rękojmi?
  • Jakie uprawnienia przysługują kupującemu?
  • Jakie zapisy w regulaminach sklepów internetowych są niedozwolone i nie wiążą konsumenta?
Czytaj więcej
nr 12/2019

Nieuczciwa konkurencja

ECOM_12_83.jpg
  • Na czym polega nieuczciwa konkurencja w e-commerce?
  • W jaki sposób bronić się przed nieuczciwą konkurencją?
  • Czy warto zarejestrować znak towarowy?
Czytaj więcej
nr 11/2019

E‑płatności: silne uwierzytelnienie klienta

ECOM_11_74.jpg
  • Czym jest silne uwierzytelnianie klienta w świetle nowych Standardów Technicznych?
  • Na czym polega nowy standard EMV 3DS 2.0, usprawniający e-płatności?
  • Jak nowe Standardy Techniczne wpływają na działalność e-sprzedawców w zakresie usług płatniczych?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 11/2019

Sprzedaż transgraniczna a RODO

  • Jakie obowiązki ciążą na e-sprzedających jako administratorach danych osobowych w związku ze sprzedażą na terenie UE?
  • Jak sprzedający może poradzić sobie z transferem danych osobowych klientów poza UE?
  • Kiedy podmiot danych może wyrazić zgodę na ich transfer poza UE?
Czytaj więcej

E-inspiracje

nr 13/2019

Cena jest narracją

ECOM_13_55.png

Kształtowanie cen jest narzędziem marketingowym, a nie tylko prostym sposobem na zarobienie pieniędzy.

Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 12/2019

Traffic Day 2019 #KONIECTEORII – Widzimy się 7 listopada w Warszawie!

Kolejna edycja autorskiej konferencji organizowanej przez Traffic Trends przebiegać będzie pod hasłem #KONIECTEORII. Całkowicie odchodzimy od akademickiej formy prowadzenia tego typu wydarzeń. Wystąpienia aż 23 prelegentów opierać będą się w całości na case study! Każdy blok tematyczny będzie prowadzony jak opowieść o sukcesie konkretnego sklepu. A historie te przytoczą nie tylko eksperci z dziedziny...

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 12/2019

To jest marketing! (książka Setha Godina)

Godin_3d.png

Seth Godin to autor światowych bestsellerów, które zmieniły sposób, w jaki ludzie myślą o marketingu. Tym razem w najnowszej książce To jest marketing! wskazuje wiele błędnych przekonań, w jakich trwają nadal marketingowcy. A także pokazuje rozwiązania – m.in. jak identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców, jak przyjmować narrację już stosowaną przez fanów i followersów, a także jak zacząć...

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 12/2019

E‑book "Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PIM i Akeneo"

xc_logo_ebook.png

Z roku na rok waga kompletnej i dobrze opracowanej informacji produktowej rośnie. To w niej leży klucz do zadowolenia klienta, dostarczenia mu wszystkich niezbędnych do zakupu danych i zminimalizowania ryzyka zwrotu. Systemy PIM, takie jak Akeneo, ułatwiają zarządzanie informacją produktową. To właśnie one są głównymi bohaterami nowego e-booka od X-Coding IT Studio: "Wszystko, co powinieneś wiedzieć...

Czytaj więcej

Reklama