Aktualizacja 29.10.2021

Serwis magazynu "E-commerce & Digital Marketing" to dokładnie: 547 (+21) artykułów oraz 212 (+8) autorów.

Najnowsze wydanie 21/2021 (listopad-styczeń)

Najlepszy klient to lojalny klient – myślę, że zgodzą się Państwo z tym stwierdzeniem. Aby klient był wobec naszej firmy lojalny, musi darzyć ją zaufaniem. Zatem jak budować zaufanie w e-commerce? O jakie elementy strony zadbać, by klienci czuli się bezpiecznie? Na te i inne pytania w naszym Top Temacie odpowiada Katarzyna Nowak.

Rozwinięciem tego tematu są artykuły Jakuba Zeida oraz Justyny Trzupek. W tym pierwszym autor bierze pod lupę 5 błędów, najczęściej popełnianych przez e-sklepy. Znalazły się wśród nich m.in. duplikacja produktów oraz niewłaściwe wykorzystanie tagów Title oraz H1. Drugi tekst poświęcony jest błędom popełnianym przy dostawie do klienta. Warto się z nimi zapoznać – czasami eliminacja z pozoru drobnych niedociągnięć przynosi zaskakująco pozytywne rezultaty.

Ponadto w numerze przyjrzymy się bliżej takim zagadnieniom, jak zastosowanie AI w digital marketingu, strategia koła zamachowego w e-commerce czy promocja marki na Instagramie.

Reklama

Partnerzy

Przejdź do

E-sprzedaż

Tylko on-line nr 21/2021

Jak wykorzystać kryzys do budowania przewagi konkurencyjnej firmy?

Jak wykorzystać kryzys do budowania przewagi konkurencyjnej firmy?
  • Jakie dane należy w pierwszej kolejności poddać analizie, by znaleźć zasoby finansowe i ludzkie do zajęcia się najbardziej zyskownymi działaniami w firmie?
  • Jak budować społeczność wokół swojej marki/produktu?
  • W jaki sposób powinniśmy zmienić myślenie o klientach?
Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 21/2021

6 błędów ‑ dlaczego programista nie potrafi porozumieć się z klientem?

6 błędów - dlaczego programista nie potrafi porozumieć się z klientem?
Czytaj więcej
nr 21/2021

5 najczęściej popełnianych błędów przez e‑sklepy

5 najczęściej popełnianych błędów przez e-sklepy
  • Jak stworzyć odpowiednią strukturę kategorii w e-sklepie?
  • W jaki sposób duplikacja produktów może zaszkodzić e-sklepom?
  • Czym grozi brak tagów kanonicznych lub ich nieprawidłowe wdrożenie?
Czytaj więcej

Digital marketing

nr 21/2021

Jak prowadzić LinkedIn Company Page, który sprzedaje?

Jak prowadzić LinkedIn Company Page, który sprzedaje?
  • Kim są polscy użytkownicy LinkedIn i jak się z nimi komunikować?
  • Jak skutecznie budować wiarygodny company page?
  • Jakie strategie komunikacji na LinkedIn obrały polskie brandy (case study mBank, CD Projekt Red, Żywiec Zdrój, CCC)?
Czytaj więcej
nr 21/2021

Instapromocja, czyli e‑sklep na Instagramie

Instapromocja, czyli e-sklep na Instagramie
  • Jak zbudować markę na Instagramie?
  • Czy za pomocą Instagrama da się sprzedawać?
  • Jakie formy przekazu wybrać w zależności od marki?
Czytaj więcej
nr 21/2021

Siła napędowa i tarcia w e‑sklepie, czyli o strategii koła zamachowego w e‑commerce

Siła napędowa i tarcia w e-sklepie, czyli o strategii koła zamachowego w e-commerce
  • Jak rozkręcić biznes dzięki koncepcji koła zamachowego?
  • Na jakie elementy zwrócić uwagę przy tworzeniu strategii marketingowej zgodnie z tą koncepcją?
  • Jakie zagrożenia mogą mieć wpływ na skuteczność zastosowania koncepcji koła zamachowego?
Czytaj więcej

E-logistyka

nr 21/2021

Jak uniknąć najczęstszych błędów przy dostawie do klienta

Jak uniknąć najczęstszych błędów przy dostawie do klienta
  • Jak optymalizować koszty dostawy produktu do klienta bez utraty pozytywnego customer experience?
  • Jak naprawić najczęstsze błędy popełniane przez e-sklepy na etapie dostawy do klienta?
  • Jak zadbać o możliwie najbardziej wydajną pracę magazynu?
Czytaj więcej
Promocyjny nr 20/2021

Obsługa zwrotów zakończona sukcesem

Obsługa zwrotów zakończona sukcesem

W ostatnim czasie możemy zaobserwować zwiększone zainteresowanie handlem internetowym - zakupy online to nieodłączny element funkcjonowania w nowej rzeczywistości. Współcześnie coraz większa liczba klientów docenia pozytywy płynące z wygodnych zakupów przez internet. Jednym z kluczowych udogodnień, które posiadają kupujący w sieci, jest prawo do zwrotu zakupionego towaru.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 18/2021

Hybrydowe rozwiązania w dystrybucji e‑commerce

Hybrydowe rozwiązania w dystrybucji e-commerce

Zmiany w dystrybucji e-commerce to chyba najbardziej dynamicznie zmieniający się obszar transportowy, logistyczny czy wręcz dotyczący łańcuchów dostaw.

Czytaj więcej

E-technologie

Tylko on-line nr 20/2021

Formuły pozwalające analizować wyniki sprzedaży

Formuły pozwalające analizować wyniki sprzedaży

Analizując dane sprzedażowe może okazać się, że staniemy przed koniecznością wyliczenia różnego rodzaju wskaźników czy parametrów (np. premię dla pracowników uzależnioną od różnego rodzaju kryteriów). Na szczęście do wielu takich obliczeń nie potrzebujemy żadnych skomplikowanych funkcji Excela, wystarczą nam do tego stosunkowo proste formuły.

Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 20/2021

Progresywne aplikacje internetowe przyszłością e‑commerce!

Progresywne aplikacje internetowe przyszłością e-commerce!

E-commerce i zwiększona dostępność produktów online sprawiły, że konsumenci stali się bardziej świadomi swojej pozycji na rynku. Są przez to dużo bardziej wymagający. Jakie technologie najlepiej radzą sobie ze sprostaniem wymaganiom nowoczesnego klienta?

Czytaj więcej
Promocyjny nr 20/2021

Szkoła systemowa ‑ rozwiń siebie i swoją firmę

Szkoła systemowa - rozwiń siebie i swoją firmę

Grupa Profesja w ramach projektu ponadnarodowego „Systemowa Szkoła” opracowała nowatorskie rozwiązanie - platformę z materiałami do edukacji zdalnej przedsiębiorców w zakresie podniesienia poziomu swoich kompetencji w obszarze zarządzania rozwojem firmy.

Czytaj więcej

E-paragrafy

nr 20/2021

Prawne aspekty gier video: sprzedaż, handel oraz marketing w gamingu

Prawne aspekty gier video: sprzedaż, handel oraz marketing w gamingu
  • Jakie prawa przysługują graczowi po zakupie gry?
  • Co w sytuacji, gdy gra zawiera błędy, a gracz nie jest usatysfakcjonowany jakością zakupionego produktu?
  • Czy możliwa jest sprzedaż gier pomiędzy samymi graczami?
Czytaj więcej
nr 17/2020

Kiedy i jak zgłaszać naruszenia na AliExpress?

Kiedy i jak zgłaszać naruszenia na AliExpress?

Internetowe platformy handlu elektronicznego, posiadające miliony użytkowników na całym świecie, bez wątpienia stanowią jeden z najbardziej charakterystycznych elementów codzienności XXI wieku. Niestety, mimo wielu niezaprzeczalnych zalet, mogą być one wykorzystywane również w celach niegodziwych, w szczególności jako miejsce sprzedaży podrobionych towarów. Problem ten dotyczy także popularnej w naszym...

Czytaj więcej
nr 17/2020

Cyrkulacja dokumentów w firmie

Cyrkulacja dokumentów w firmie

Cyrkulacja dokumentów (inaczej cykl życia dokumentów w firmie) to proces tworzenia lub wpływu dokumentu do firmy, jego przetwarzania, archiwizowania, a na końcu usuwania. O ile przy tym pierwsze z dwóch wymienionych czynności są dość często omawiane w rozmaitych publikacjach i zainteresowani najpewniej podjęli już czynności do ich zabezpieczenia, to często pomijana jest kwestia ostatnich etapów obiegu...

Czytaj więcej

E-inspiracje

nr 21/2021

Wykorzystaj trendy i sprzedawaj więcej

Wykorzystaj trendy i sprzedawaj więcej
  • # Jak sprawdzić, które produkty/usługi cieszą się największą popularnością wśród klientów?
  • # Jak wykorzystać bazę Amazona do rozeznania rynku?
  • # Jakich innych narzędzi użyć do tej analizy?
Czytaj więcej
nr 21/2021

Skuteczna migracja ‑ jak przygotować się do wdrożenia nowego systemu e‑commerce

Skuteczna migracja - jak przygotować się do wdrożenia nowego systemu e-commerce
  • Kiedy rozważyć migrację sklepu do nowej platformy?
  • Jakie elementy przemyśleć przed migracją?
  • Jak możliwie bezboleśnie przejść przez zmianę systemu e-commerce?
Czytaj więcej
nr 21/2021

Testujemy sklep: https://www.eobuwie.com.pl

Testujemy sklep: https://www.eobuwie.com.pl
  • Czy sklep eobuwie.pl zasługuje na wysoką ocenę, gdy sprawdzimy jego funkcjonalność i ocenimy UI/UX?
  • Czy sklep spełnia nowoczesne standardy techniczne, czy też ma pewne braki?
  • Jak łatwy jest sposób składania zamówienia na eobuwie.com.pl?
Czytaj więcej

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.