Aktualizacja 11.08.2022

Serwis magazynu "E-commerce & Digital Marketing" to dokładnie: 606 (+17) artykułów oraz 237 (+14) autorów.

Najnowsze wydanie 24/2022 (sierpień-październik)

Temat numeru: Sprzedaż na Amazon

Jeśli wierzyć badaniom, aktualnie aż 47% dochodów ze sprzedaży online pochodzi z zakupów dokonywanych na platformach marketplace. Jedną z najpopularniejszych jest Amazon, od niedawna obecny również w Polsce. Jak zaistnieć ze swoimi produktami i usługami na tej platformie? Jak w pełni wykorzystać jej potencjał? Jakie rozwiązania logistyczne i strategie cenowe najlepiej wdrożyć? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdą Państwo w naszym Top Temacie, tym razem wyjątkowo rozbudowanym.

Media społecznościowe pomagają w sprzedaży już od dawna, ale dopiero niedawno marki zintensyfikowały swoją obecność na TikToku. Jak wykorzystać sprzedażowo ten kanał? W jaki sposób przygotowywać content na TikToka? Zachęcam do przeczytania artykułu Wiktorii Michalskiej.

Ponadto w numerze przyjrzymy się bliżej takim zagadnieniom, jak segmentacja w e-commerce, CMS dla sklepu internetowego, implementacja Google Analytics 4 czy oznaczanie treści sponsorowanych w mediach społecznościowych.

Reklama

Partnerzy

Przejdź do

E-sprzedaż

nr 24/2022

Strategie cenowe a zwiększenie sprzedaży na Amazonie

Strategie cenowe a zwiększenie sprzedaży na Amazonie
  • Jak zwiększyć swoją szansę na wzrost sprzedaży na portalu Amazon.com?
  • Dlaczego ekspansja na europejskie rynki Amazona powinna być w czołówce priorytetów twojego biznesu?
  • Dlaczego Buy Box jest niemal świętym Graalem sprzedawców na Amazonie?
Czytaj więcej
nr 24/2022

Sprzedaż na Allegro i Amazonie, czyli co zrobić, żeby zaistnieć na platformach marketplace?

Sprzedaż na Allegro i Amazonie, czyli co zrobić, żeby zaistnieć na platformach marketplace?
  • Dlaczego konsumenci tak lubią multizakupy i czym właściwie są platformy marketplace?
  • Jak polskie marki zaznaczają swoją obecność na platformach sprzedażowych?
  • Na co trzeba uważać, tworząc content na Allegro i Amazon?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 23/2022

Ten produkt nie działa

Ten produkt nie działa

W branży samochodowej jest powiedzenie, że pierwszy samochód danej marki sprzedaje klientowi salon, ale każdy następny serwis. I branża samochodowa nie jest tu wyjątkiem. Dla każdej organizacji obsługa posprzedażowa jest szansą na zbudowanie długofalowego zaufania i więzi z klientem. Nie bój się problemów, zastrzeżeń i reklamacji. Jeżeli zdarzają się sporadycznie, klienci to zrozumieją. Pod warunkiem,...

Czytaj więcej

Digital marketing

Tylko on-line nr 24/2022

Docierać dalej

Docierać dalej
  • Jak wykorzystać model store-in-store do zwiększenia sprzedaży?
  • W jaki sposób skutecznie informować o nowych usługach i produktach?
  • Jak badanie potrzeb klientów oraz poziomu ich zadowolenia pomaga w dopasowaniu oferty?
Czytaj więcej
nr 24/2022

Segmentacja. Poznaj strategie, które zwiększą twoje ROI w e‑commerce

Segmentacja. Poznaj strategie, które zwiększą twoje ROI w e-commerce
  • Jak skutecznie segmentować klientów e-sklepu?
  • Jak wdrożyć cross-selling i hipersegmentację?
  • Jakie triki wykorzystuje Zara, Amazon i Media Expert?
Czytaj więcej
nr 24/2022

TikTok ‑ jak wykorzystać jego potencjał w e‑commerce?

TikTok - jak wykorzystać jego potencjał w e-commerce?
  • Czy na TikToku da się sprzedawać?
  • Czy można skutecznie rozwinąć swój sklep internetowy wyłącznie za pośrednictwem TikToka?
  • Jak zaangażować odbiorców do kupna produktów za pośrednictwem kilkusekundowego wideo?
Czytaj więcej

E-logistyka

nr 24/2022

Fulfilled by Amazon, czyli czy FBA się opłaca?

Fulfilled by Amazon, czyli czy FBA się opłaca?
  • Na czym polega opcja Fulfilled by Amazon i czym się różni od opcji Fulfilled by Merchant?
  • Z jakimi kosztami wiąże się korzystanie z FBA?
  • Czym różnią się warianty European Fulfillment Network (EFN) oraz Pan-European?
Czytaj więcej
nr 23/2022

Q‑commerce w Polsce

Q-commerce w Polsce
  • Jak quick commerce rozwija się w Polsce?
  • Kto dostarcza na rynku quick commerce?
  • Jaka jest rola dark stores w tym procesie?
Czytaj więcej
nr 21/2021

Jak uniknąć najczęstszych błędów przy dostawie do klienta

Jak uniknąć najczęstszych błędów przy dostawie do klienta
  • Jak optymalizować koszty dostawy produktu do klienta bez utraty pozytywnego customer experience?
  • Jak naprawić najczęstsze błędy popełniane przez e-sklepy na etapie dostawy do klienta?
  • Jak zadbać o możliwie najbardziej wydajną pracę magazynu?
Czytaj więcej

E-technologie

Tylko on-line nr 24/2022

Słowo pisane w erze TikToka ‑ jak dopasować treść do przekazu?

  • Jak kreować treści pisane w erze TikToka, czyli wideo, aby dotrzeć do odbiorców?
  • Jakie pytania należy sobie zadać, zanim zaczniemy tworzyć marketingowy opis naszego produktu/usługi?
  • Jak stworzyć content, który nie tylko przyciągnie, ale również zatrzyma odbiorcę na dłużej?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 24/2022

Kierunek strategii dla e‑commerce ‑ live shopping i shoppable wideos

  • Jak zakupy na żywo zmieniły sprzedaż?
  • Jakie są trzy podstawowe miejsca, gdzie marki mogą komunikować się z klientami w formule live commerce?
  • W jaki sposób różne marki wykorzystują live shopping?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 24/2022

Sprzedaż za pomocą contentu w sektorze B2B

Sprzedaż za pomocą contentu w sektorze B2B
  • Czy warto inwestować w content marketing?
  • Dlaczego tak niewiele blogów na siebie zarabia?
  • Po czym poznać dobrą treść?
Czytaj więcej

E-paragrafy

nr 24/2022

Oznaczanie treści sponsorowanych w mediach społecznościowych w świetle prawa ochrony konkurencji

Oznaczanie treści sponsorowanych w mediach społecznościowych w świetle prawa ochrony konkurencji
  • Czym są nieuczciwe praktyki rynkowe?
  • Dlaczego posty sponsorowane i inne współprace reklamowe w social mediach muszą być wyraźnie oznaczane?
  • Kto ponosi odpowiedzialność za kryptoreklamę?
Czytaj więcej
nr 24/2022

Dlaczego warto zaimplementować Google Analytics 4 już teraz?

Dlaczego warto zaimplementować Google Analytics 4 już teraz?
  • Jakie są różnice między Google Analytics Universal a Google Analytics 4?
  • Co można zyskać dzięki wdrożeniu Google Analytics 4?
  • Jakie działania związane z implementacją Google Analytics 4 należy podjąć już teraz?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 23/2022

Koniec ery plików cookies ‑ co nas czeka w nowej rzeczywistości?

Koniec ery plików cookies - co nas czeka w nowej rzeczywistości?
  • Czym różnią się poszczególne rodzaje plików cookies?
  • Które z nich są niezbędne do działania stron internetowych?
  • Jakie pliki cookies chce blokować Google i jaki wpływ będzie to miało na pracę marketerów?
Czytaj więcej

E-inspiracje

nr 24/2022

Testujemy: disneyplus.com

Testujemy: disneyplus.com
  • Czy platforma Disney+ jest intuicyjna w obsłudze?
  • Czy fani kina nie będą mieć problemu ze znalezieniem ważnych funkcji streamingowych?
  • Jak platforma Disney+ wypada na tle konkurentów?
Czytaj więcej
nr 24/2022

Jaki CMS warto wybrać dla sklepu internetowego?

Jaki CMS warto wybrać dla sklepu internetowego?
  • Jakie kryteria należy wziąć pod uwagę, wybierając CMS dla swojego sklepu?
  • Jakie są wady i zalety rozwiązań typu open source?
  • Czym różnią się poszczególne systemy?
Czytaj więcej
nr 23/2022

Testujemy: www.vinted.pl

Testujemy: www.vinted.pl
  • Czy na ciuchach z drugiej ręki można zbudować silną markę?
  • Czy usability platformy e-commerce z używaną odzieżą musi zawierać unikalne funkcje? A jeśli tak, to jakie?
  • W jaki sposób zachęcać do zakupu, gdy nie mamy ujednoliconych ofert z produktami?
Czytaj więcej

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.