Numer bieżący

Reklama

Partnerzy

Przejdź do

E-sprzedaż

nr 11/2019

Społeczność (potencjalnych) klientów

ECOM_11_40.jpg
  • W jaki sposób budować społeczność wokół e-biznesu i jak przełożyć to na sprzedaż?
  • Z jakich narzędzi warto skorzystać?
  • Które przykłady budowania społeczności wokół marki są warte naśladowania, a które niekoniecznie?
Czytaj więcej
nr 11/2019

Kolory a sprzedaż

ECOM_11_34.jpg
  • Czego e-commerce może nauczyć się z badań o kolorach?
  • W jaki sposób kolory wpływają na sprzedaż?
  • Co należy mieć na uwadze, wybierając kolor przycisku call to action i innych elementów w sklepie?
Czytaj więcej
nr 11/2019

Amazon: od czego zacząć?

ECOM_11_28.jpg
  • W jaki sposób przygotować swój e-commerce do sprzedaży na Amazonie?
  • Na co zwrócić uwagę podczas planowania sprzedaży na Amazonie?
  • Jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów podczas wejścia na platformę?
Czytaj więcej
nr 10/2019

Sztuka niemarnowania leadów

ECOM_10_37.jpg
  • Czym jest lead response time i jak wpływa na sprzedaż?
  • W jaki sposób mierzyć lead response time?
  • Jak poprawić szybkość odpowiedzi na zapytania klientów?
Czytaj więcej

Digital marketing

nr 11/2019

Uwaga: nowy produkt!

ECOM_11_45.jpg
  • Jak zaplanować kampanię e-mailingową promującą nowy produkt w ofercie sklepu?
  • W jaki sposób mówić o nowym produkcie, aby zachęcić klientów do zakupu?
  • Jakie działania poza e-mail marketingiem warto wdrożyć, aby promocja nowego produktu odniosła większy sukces?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 11/2019

Komunikacja w social media: LinkedIn

  • Kiedy i dlaczego warto założyć kontro sklepu na LinkedIn?
  • W jaki sposób zwiększyć konwersję poprzez działania na tym portalu?
  • O czym warto pamiętać podczas komunikacji z potencjalnymi klientami?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 10/2019

Jak (nie)zostać spamerem?

ECOM_10_51.jpg
  • Z jakich powodów nasze e-maile nie dochodzą do adresata?
  • Jak uniknąć wpisu na czarną listę mailingową?
  • Jak nie stracić dobrej reputacji jako nadawca mailingów?
Czytaj więcej
nr 10/2019

Allegro a własny sklep internetowy

ECOM_10_47.jpg
  • Dlaczego warto sprzedawać zarówno poprzez własny sklep, jak i Allegro?
  • Jak sprzedawać swoje produkty na Allegro, aby jednocześnie nie zabić sprzedaży we własnym sklepie internetowym?
  • Co zrobić, by wypromować własny sklep poprzez Allegro?
Czytaj więcej

E-logistyka

nr 11/2019

Odpowiedź tu i teraz

ECOM_11_50.jpg
  • Którzy użytkownicy wolą kontaktować się z obsługą e-sklepu przez czat?
  • W jaki sposób zadbać o wysoki standard obsługi klienta przez czat?
  • Jakie funkcje czatu warto stosować, aby zoptymalizować efektywność pracy konsultantów?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 11/2019

Napiwki w e-commerce

ECOM_11_24.jpg
  • Jak budować pozytywne doświadczenia klienta w kontakcie ze sklepem?
  • Jak wywołać efekt wow u klienta w czasach szumu informacyjnego?
  • Co jest napiwkiem dla sklepów internetowych i dlaczego warto o nie walczyć?
Czytaj więcej
nr 11/2019

Prokliencki model obsługi B2B

ECOM_11_19.jpg
  • Jak sprawić, aby w twojej firmie klient był ważniejszy od systemu?
  • Jakie rozwiązania wdrożyć na platformie sprzedażowej, budując prokliencki system obsługi klienta?
  • Które z procesów związanych z obsługą klienta warto automatyzować, a które lepiej obsługiwać ręcznie?
Czytaj więcej
nr 11/2019

Badanie jakości obsługi

ECOM_11_14.jpg
  • Za pomocą jakich narzędzi badać jakość obsługi klienta w swoim e-sklepie?
  • W jaki sposób, opierając się na Sześciu Filarach Customer Experience, poprawić obsługę przed- i pozakupową?
  • Jak zrobić z klienta ambasadora e-sklepu?
Czytaj więcej

E-technologie

nr 11/2019

Chatbot na bazie wyszukiwarki?

ECOM_11_69.jpg
  • Jak efektywnie wpływać na podróż klienta?
  • Kto i co odpowiada za trafność wyszukiwania na stronie sklepu?
  • Jakimi kryteriami kierować się w decyzji o inwestowaniu (bądź nie) w chatbota?
Czytaj więcej
nr 10/2019

Big Data & Mobile

ECOM_10_27.jpg
  • Jakiego rodzaju dane o konsumentach są dostępne w kanale mobile?
  • Jak można wykorzystać dane o użytkownikach mobilnych do zwiększenia skuteczności swoich działań w m-commerce?
  • Jak mierzyć efektywność aplikacji mobilnych?

 

Czytaj więcej
nr 10/2019

Wykorzystać potencjał mobile

ECOM_10_22.jpg
  • Jak zwiększyć sprzedaż w swoim e-sklepie wykorzystując mobile?
  • Jak zaprojektować aplikację mobilną odpowiadającą na potrzeby konsumentów?
  • Z których marek warto czerpać inspirację wdrażając rozwiązania przyjazne m-klientom?
Czytaj więcej
nr 10/2019

Mailing mobile friendly

ECOM_10_18.jpg
  • Co to znaczy mailing mobile friendly?
  • O co należy zadbać, przygotowując kreację mailingową, aby prawidłowo wyświetlała się na urządzeniach mobilnych?
  • O jakich parametrach trzeba pamiętać, aby mailing był czytelny w wersji mobilnej?
Czytaj więcej

E-paragrafy

nr 11/2019

E‑płatności: silne uwierzytelnienie klienta

ECOM_11_74.jpg
  • Czym jest silne uwierzytelnianie klienta w świetle nowych Standardów Technicznych?
  • Na czym polega nowy standard EMV 3DS 2.0, usprawniający e-płatności?
  • Jak nowe Standardy Techniczne wpływają na działalność e-sprzedawców w zakresie usług płatniczych?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 11/2019

Sprzedaż transgraniczna a RODO

  • Jakie obowiązki ciążą na e-sprzedających jako administratorach danych osobowych w związku ze sprzedażą na terenie UE?
  • Jak sprzedający może poradzić sobie z transferem danych osobowych klientów poza UE?
  • Kiedy podmiot danych może wyrazić zgodę na ich transfer poza UE?
Czytaj więcej
nr 10/2019

Koniec geoblokowania

ECOM_10_74.jpg
  • Jakie podmioty objęte są ochroną przed geoblokowaniem?
  • Kiedy można klienta przekierować do alternatywnej wersji interfejsu internetowego?
  • W jaki sposób geoblokowanie wpłynie na warunki transakcji płatniczych?
Czytaj więcej
nr 10/2019

Prawo autorskie w e-sklepie

ECOM_10_69.jpg
  • Na co należy zwrócić uwagę nabywając utwór stanowiący stronę internetową lub jej składową?
  • Czy można bez przeszkód kopiować opisy i fotografie produktów z innych stron internetowych?
  • Jakie są różnice między umową o przeniesienie autorskich praw majątkowych a umową licencyjną i co oznaczają one dla właściciela e-sklepu?
Czytaj więcej

E-inspiracje

Tekst otwarty nr 11/2019

Jak zminimalizować wysiłek klienta?

Thulium.png

Kim jest lojalny klient? To orędownik naszej marki, osoba, która wróci do sklepu i poleci go znajomym. Jak ekspert marketingu online Neil Patel, powracający klienci wydają 67% więcej niż nowi, a klienci, którzy dokonali zakupu co najmniej 10 razy, polecają firmę średnio kolejnym 7 osobom. A jednak zbudowanie z klientem trwałej relacji  to dla wielu firm nie lada wyzwanie.

Czytaj więcej
nr 11/2019

Konferencja I ♥️ Commerce - poznaj nowe oblicze handlu!

600x400-commerce.png

Już 10 maja w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się konferencja I ♥️ Commerce, podczas której będzie można poznać najnowsze trendy w handlu, zarówno w sferze online, jak i w klasycznej sprzedaży. Organizatorem wydarzenia jest sprawny.marketing.

Czytaj więcej
nr 11/2019

AMAZON: być czy nie być?

  • Dlaczego warto zainteresować się sprzedażą na Amazonie właśnie teraz?
  • W jaki sposób efektywnie wykorzystać potencjał najszybciej rozwijającej się platformy e-commerce?
  • Jak tanio pozycjonować swoją markę nad liderami branży?
Czytaj więcej
nr 11/2019

Testujemy sklep: peek-cloppenburg.pl

ECOM_11_60.jpg
  • Jak sklep jest oceniany przez ekspertów z branży e-commerce?
  • Co sprawia, że można postawić go za wzór firmom, które dopiero wchodzą w e-commerce?
  • Jak sklep sprawdza się w wersji mobilnej?
Czytaj więcej

Reklama