• do 29 czerwca 299 zł
  • po 30 czerwca 399 zł
Strefa ON-LINE

E-COMMERCE-24

Integralna część magazynu - serwis zawierające wszystkie treści czasopisma oraz materiały niepublikowane drukiem

Przyjazny layout

PUBLIKACJE I APLIKACJE

Udostępniamy publikacje oraz programy i aplikacje, które pomogą Ci w pracy lub będą ciekawym dodatkiem dla Twoich Użytkowników!

Profesjonalne wsparcie

PROFESJONALNE WSPARCIE

Magazyn i serwis on-line dostarcza wiedzę niezbędną do zarządzania sprzedażą w e-commerce

Szef Sprzedaży
TOOLBOX

TOOLBOX

Praktyczne narzędzia usprawniające zarządzanie i optymalizację: wzory umów i regulaminów, szablony mailingów, narzędzia analityczne i wiele innych!

Bogate archiwum

WYGODNY FORMAT

Opcja PREMIUM to wydanie drukowane, elektroniczne oraz rosnąca baza materiałów on-line

Twoja strategia sukcesu!

Twoja strategia sukcesu!

Jako Czytelnik "E-commerce & Digital Marketing" poznasz skuteczne i sprawdzone rozwiązania, które przełożą się na doskonały wynik!

Premiera 30 czerwca 2017 r.

Szef Sprzedaży

Top temat: Sprzedaż transgraniczna

  • Jak oferować swoje produkty klientom zagranicznym?
  • Którą stronę ekspansji wybrać – Wschód czy Zachód?
  • Jak sprawić, aby logistyka nie stała się piętą Achillesową naszego międzynarodowego biznesu?
  • Jak zidentyfikować swój międzynarodowy potencjał?
  • Na co zwrócić uwagę przy planowaniu ekspansji zagranicznej?
  • Jakie kwestie należy rozważyć przed uruchomieniem sprzedaży na rynkach zagranicznych?
  • Jakie prawo reguluje uprawnienia i obowiązki stron transakcji w sytuacji, gdy umowa zawierana jest między podmiotami pochodzącymi z różnych krajów?
  • Jakie zapisy należy uwzględnić w regulaminie sklepu kierując swoją ofertę do klientów zagranicą?
  • W jakim państwie i w jakiej stawce przedsiębiorca prowadzący sprzedaż transgraniczną zapłaci podatek VAT?

E-sprzedaż

3 słowa to za mało

  • Jakie cele powinien spełniać idealny opis produktu?
  • Jak tworzyć opisy produktów, które przyciągną uwagę klientów?
  • Jakie elementy powinny zawierać opisy produktów, aby podniósł pozycję strony produktu w Google i pozytywnie wpłynął na sprzedaż?

Dobra opinia to podstawa

  • Kiedy prosić klienta o opinię, aby go nie zrazić?
  • Jakie narzędzia pomagają pozyskiwać opinie klientów?
  • Jak reagować na negatywne komentarze?

Technika maksymalizowania zysków

  • Na czym polega metoda cross-selling i up-selling?
  • W jaki sposób skutecznie zwiększyć wartość zamówienia na jednym kliencie?
  • Jaki produkty komplementarne wpływają na marże w e-commerce?

Digital Marketing

Tajniki analityki

  • Na jakie dane z Google Analytisc warto zwrócić uwagę planując swoje działania?
  • W jaki sposób wykorzystać dane z Google Analytisc do zwiększenia sprzedaży w swoim sklepie?
  • Gdzie szukać danych, które wskażą miejsca, w których klienci zdecydowali się na porzucenie strony sklepu?

E-logistyka

Towar chwilowo niedostępny

  • Jak komunikować klientom niedostępność towaru lub usługi, żeby nie zniechęcić ich do zakupów w naszym sklepie?
  • Jak wykorzystać niedostępny produkt do zwiększenia sprzedaży?
  • Jak uniknąć negatywnych skutków usuwania produktów ze strony internetowej?

E-paragrafy

Odpowiedzialność za przesyłkę

  • Kto ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie przesyłki podczas transportu: e-sprzedawca czy firma kurierska?
  • W jakich przypadkach sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenie towaru podczas transportu?
  • Czy sprzedawca może skutecznie uchylić się od odpowiedzialności poprzez odpowiednie zapisy w regulaminie sprzedaży?

E-technologie

Bezpieczne e-płatności

  • Jak uchronić się przed kradzieżą w sieci?
  • Jakie wyeliminować negatywne zjawiska związane z płatnościami online?
  • Jakie narzędzia gwarantują bezpieczeństwo transakcji?

Uwaga!

Tylko w przedsprzedaży RABAT DLA ODWAŻNYCH.
Spiesz się i zamów swoją prenumeratę PREMIUM już teraz!

  • 6 numerów w wydaniu tradycyjnym
  • 6 wydań elektronicznych
  • ponad 400 stron praktycznej wiedzy rocznie
  • dostęp do serwisu E-COMMERCE-24 - integralnej części magazynu zawierającej dodatkowe, niepublikowane artykuły
  • TOOLBOX - narzędzia, programy i publikacje

299zł netto

  • do 29 czerwca 299 zł
  • po 30 czerwca 399 zł

Dane do faktury

Dane do wysyłki

Sposób płatności

Płatne przelewem na podstawie faktury VAT dołączonej do przesyłki.

Akceptacja regulaminu

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.